«СТОП Фальсифікат»
Відбувся черговий етап кампанії з виявлення фальсифікату в рамках масштабного медіапроєкту «СТОП Фальсифікат». Цього разу у фокусі - мед.
29 зразків меду із чотирьох регіонів України були відібрані у торговельних мережах групами експертів та журналістів. Уповноважена комісія знеособила та закодувала кожен із зразків. Прозорість та відкритість усіх процесів забезпечує постійна онлайн трансляція.
Закодовані зразки будуть направлені у три уповноважені акредитовані лабораторії, де вони перевірятимуться на предмет невідповідності інформації щодо складу продукту, зазначеного на маркуванні, його харчової та енергетичної цінності.
«Нашим завданням є очищення українських ринків від фальсифікату, щоб споживачі були впевнені у безпечності та якості продукції, яку вони споживають. Логічним продовження чергового етапу проєкту є перевірка меду, адже Україна входить у п’ятірку найбільших виробників та експортерів цього продукту. Наша мета - підтримка чесних виробників, підвищення їх конкурентоспроможності та забезпечення рівних умов для ведення бізнесу», - прокоментував заступник міністра Taras Vysotskyi / Тарас Висоцький.
Проєкт реалізовується телеканалом 1+1 «ТСН Тиждень», ГО «Громадський контроль захисту прав споживачів» за підтримки Мінекономіки та Держпродспоживслужби.
Міністерство розвитку економіки, торгівлі
та сільського господарства України