Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Інформація про роботу управління за 2019 рік

Інформація про роботу управління за І квартал 2020 року

Соціальний захист громадян

Управлінням праці та соціального захисту населення Коростенської райдержадміністрації в повному обсязі забезпечено виконання пріоритетних напрямів державної політики, зокрема державних програм соціального захисту населення щодо надання допомог, компенсацій, пільг та житлових субсидій.

На обліку у відділі грошових виплат та компенсацій перебуває 2107 сімей, які отримують наступні допомоги:

  • допомога в зв’язку з вагітністю і пологами –38 осіб;
  • допомога при народженні дитини 640 осіб;
  • допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 40 осіб;
  • допомога на дітей одиноким матерям – 276 осіб;
  • допомога багатодітним родинам - 248 осіб;
  • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів –5 осіб;
  • державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 149 осіб;
  • державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 6 осіб;
  • допомога при усиновленні дитини – 4 особи;
  • компенсація послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» - 3 особи;
  • допомога на дітей, яким не встановлено інвалідність - 1 особа;
  • державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 407 осіб, з них діти з інвалідністю до 18 років – 101 особа;
  • державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 101 особа;
  • компенсація фізичним особам за надання соціальних послуг – 121 особа;
  • допомога по догляду за інвалідами I – II груп з психічними розладами – 39 осіб;
  • тимчасова допомога непрацюючим особам,які досягли пенсійного віку, але не набули права на пенсію – 3 особи;
  •  щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам - 26 осіб.

Профінансовано за рахунок коштів державного бюджету допомог на суму 12583,6 тис.грн.

На обліку перебуває як внутрішньо переміщених 127 осіб (взято на облік в 2020 році - 2 особи) з них 28 дітей. 26 сім’ям призначено та профінансовано щомісячну адресну допомогу на суму 145,1 тис.грн.

Станом на 01.04.2020 року звернулось за призначенням субсидій 1398 громадян. Призначено - 747 домогосподавствам. На житлово– комунальні послуги отримують субсидію 1943 домогосподарства.

Проведено перерахунок субсидій на природний газ в зв’язку: - зі зміною тарифу з 01.01.2020 1251 домогосподарству; - з введенням послуги «розподіл природного газу» 1356 домогосподарствам;

- зі зміною тарифу з 01.02.2020 1361 домогосподарству;

- зі зміною тарифу з 01.03.2020 1379 домогосподарствам.

 Підготовлено реєстри одержувачів субсидій станом на 01.04.2020 року на 4348 домогосподарств на загальну суму 6433,00 тис.грн., з них:

 - у безготівковій формі для зарахування субсидій Ощадбанком на 220 домогосподарств на суму 295,2 тис.грн.;

 - для готівкових виплат через почтові відділення зв’язку на 2538 домогосподарств на суму 2892,8 тис.грн.

 - для готівкових виплат через банківські установи на 1590 домогосподарств на суму 3245,0 тис.грн., в тому числі нараховано субсидій на тверде паливо та скраплений газ 617 домогосподарствам на суму 2184,7 тис.грн.

Постійно проводяться перевірки достовірності поданої інформації про доходи громадян для призначення всіх видів допомог й субсидій. З початку року головним соціальним інспектором перевірено доходи 1883 осіб. В результаті перевірок виявлено 13 випадків неправомірно поданих доходів для призначення допомоги, повернуто до бюджету 35,4 тис.грн.

Відповідно до проведеної претензійно-позовної роботи в рамках кримінального судочинства та поданими цивільними позовами до громадян за ознаками шахрайства та підроблення документів при зверненні за призначенням допомог та житлових субсидій судами загальної юрисдикції  (місцеві загальні суди) задоволено на користь управління 6 позовів, з них винесено 2 вироки суду.

На виконання постанови КМУ від 08.06.2016 року №365 «Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам» з метою контролю за здійсненням соціальних виплат переміщеним особам перевірено та складено акти обстеження матеріально - побутових умов проживання 19 сімей внутрішньо переміщених осіб, також обстежено 38 сімей – отримувачів інших соціальних виплат.

Продовжується робота по виконанню Указу Президента України від 18.03.2015 № 150/2015 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції » та розпорядження голови районної державної адміністрації від 14.08.2014 № 270 щодо підтримки учасників антитерористичної операції та родин загиблих.

«Соціальні паспорти» складено 100% на учасників антитерористичної операції та членів сімей загиблих - 246 паспорти, з них 231 - на демобілізова- них, 15 - членів сімей загиблих

На черзі для отримання путівки перебуває 30 учасника АТО, з них 3 взято на облік в поточному році. Отримано 11 гарантійних листів від 6 санаторно-курортних закладів. Підготовлено та підписано 10 договорів на оздоровлення.

Кошторисними призначеннями на 2020 рік передбачено 221,6 на оздоровлення учасників АТО/ООС

Опрацьовується питання із суб’єктами надання психологічної реабілітації щодо укладення договірних відносин. Кошторисними призначення передбачено на психологічну реабілітацію 76,0 тис.грн.

На професійну адаптацію учасників АТО/ООС передбачено 16,0 тис.грн. Проходять навчання на водія категорії «В» ТОВ «Технічний ліцей» 2 особи, вартість становить 15,3 тис.грн.

Відповідно до постанови КМУ від 27.03.2019 р. № 309 передбачено на реабілітаційні послуги дітей з інвалідністю 103,9 тис.грн. Пройшли реабілітацію 2 дитини, відшкодовано за надані послуги 24,0 тис.грн.

До ЄДАРП внесено інформацію на 226 учасників бойових дій.

Нараховано пільги на житлово-комунальні послуги:

 - у грошовій безготівковій формі 1457 домогосподарствам на суму 761,4 тис.грн.

 - готівкових виплат через банківські установи 304 особам на суму 452,1 тис. грн.,через поштові відділення 8 особам на суму 6,0 тис.грн.; - на тверде паливо та скраплений газ через банківські установи 432 домогос подарствам на суму 721,1 тис. грн.,через поштові відділення 8 домогосподарст вам на суму 51,1 тис.грн.

Видано 80 довідок на ліки та зубопротезування.

З початку року особи з інвалідністю, непрацюючі, малозабезпечені особи отримали матеріальну допомогу: за рахунок коштів обласного бюджету – 2 особи, за рахунок коштів місцевого бюджету - 28 осіб на суму 32 тис.грн.

Продовжується робота по створенню вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів соціально-культурного призначення. Направлені відповідні рекомендації сільським радам та ОТГ.

В управлінні на обліку знаходиться 62 організації, підприємства, установи для отримання пільг та компенсацій відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». З початку року проведено виплат на суму 1614,70 тис.грн.

Компенсації для 1, 2 категорії (ст.ст.20,21) профінансовано 565 особам на суму 613,7 тис.грн.

Профінансовано на суму 576,5 тис.грн щорічні відпустки працівникам, які працюють на радіоактивно – забруднених територіях (ст.47) та щорічну допомогу на оздоровлення (ст. 48) на суму 25,3 тис.грн.

Призначено компенсаційні виплати, передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1997 № 155 «Про порядок та розміри компенсаційних виплат дітям, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи», на 28 потерпілим дітей шкільного віку на суму 6,7 тис. грн.

Відшкодовано Комбінату громадського харчування Коростенської райспоживспілки за послуги з організації безоплатного харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 354,0 тис.грн.

На медичне обслуговування громадян надано пільгових рецептів 134 особам на суму 125,0 тис.грн., пільгове зубопротезування 14 особам на суму 24,0 тис.грн.

Прийнято 29 заяв на санаторно – курортне лікування та 28 заяв на компенсацію замість санаторно-курортної путівки від громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Проведено виплату грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки за самостійним вибором особи 66 постраждалим особам І категорії ЧАЕС на суму 37,8 тис. грн.

Проводиться робота з санаторно-курортними закладами щодо отримання гарантійних листів на оздоровлення потерпілих громадян району. Від 6 санаторно – курортних закладів отримано 8 гарантійних листів щодо оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Заборгованість по виплатах станом на 01.04.2020 відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» складає 3535,0 тис.грн., в.ч.: - щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва (ст.20,21) – 170,6 тис. грн.; - щорічна допомога на оздоровлення (ст.48);

- компенсація за втрачене майно – 3344,0 тис.грн.,

Проводилась робота по виконанню рішень судів з метою нарахування коштів відповідно ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

На обліку у районі перебуває 1927 осіб з інвалідіністю різних захворювань.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 року №321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів» особи з інвалідністю району забезпечуються засобами пересування та реабілітації згідно з медичними показаннями.

Видано 80 направлень на виготовлення протезно-ортопедичних виробів, засобів пересування та реабілітації.

Протягом звітного періоду відшкодовано підприємствам - виробникам 242,9 тис.грн. згідно 7 укладених договорів. Проведено виплату компенсації за самостійно придбані 2 мобільних телефони.

77 інвалідів перебувають на обліку та отримують компенсацію на бензин та транспортне обслуговування.

Оздоровлено по путівках Мінсоцполітики 10 осіб з інвалідністю.

 Видано 120 пільгових посвідчення, а саме:

 - особа з інвалідністю внаслідок війни –3;

 - учасника війни -1;

 - ветеран праці – 4;

 - особа з інвалідністю з дитинства та дитині з інвалідністю –6;

 - посвідчення потерпілого від аварії на ЧАЕС - 46, в т.ч. дитячих - 19;

 - посвідчення батьків багатодітної сім’ї - 8;

 - посвідчення дитини з багатодітної сім’ї - 52.

45 соціальних робітників відділення соціальної допомоги вдома територі- ального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Коростенського району на даний час обслуговують 487 осіб, серед них 181 особа – одинокі пенсіонери, які не мають дітей, а також 4 особи з інвалідністю внаслідок війни, 3 учасники бойових дій, 79 учасників війни, 24 члени сімей померлих ветеранів війни.

Надано платні послуги 186 особам на суму 42,9 тис. грн.

Для влаштування на постійне місце проживання в будинок – інтернат видано 1 путівку пенсіонеру.

Відповідно до заходів передбачених районними програмами управлінню протягом року Коростенською районною радою на підставі рішень сесій виділено 451,3 тис. грн.., а саме:

 - на районну комплексну Програму соціального захисту осіб з інвалідніс- тю, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок Чорнобильської катаст -рофи, пенсіонерів та незахищених верств населення виділено 122,8тис.грн.:

 - на компенсацію фізичним особам - 80,8 тис.грн (Горщиківська громада – 10,7тис.грн.; Ушомирська громада –31,6тис.грн ; район – 38,5тис.грн);

 - на пільги по зору – 10,0 тис.грн. (Горщиківська громада – 3,9 тис.грн.; Ушомирська громада – 0,8 тис.грн.; район – 5,3тис.грн.);

 - матеріальна допомога згідно розпоряджень голови РДА – 32 тис.грн.

По Програмі співфінансування пільг з районного бюджету у 2020 році управлінню було виділено 49,2 тис.грн.:

 - 42,2 тис.грн. на компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобіль- ним транспортом окремим категоріям громадян (Ушомирська громада – 28,7 тис.грн., район – 11,8 тис.грн., Горщиківська громада -1,7 тис. грн.);

 - 0,5 тис.грн. на компенсаційні виплати на пільговий проїзд залізничним транспортом окремим категоріям громадян (Ушомирська громада 0,2 тис. грн., Горщиківська громада - 0,3тис.грн.);

 - 6,5 тис.грн., на оплату послуг зв'язку (Ушомирська громада – 2,2 тис.грн., район - 4,0 тис.грн Горщиківська громада – 0,3 тис.грн.).

На програму делегованих повноважень – 279,3 тис.грн.

Здійснення фінансових операцій проводиться на 65 реєстраційних рахунках, відкритих в органах Державного казначейства, загальна сума видатків склала 19915,1 тис.грн.

Звернення громадян

З початку року до управління надійшло та опрацьовано 310 письмових звернень громадян, що 236 звернень більше у порівнянні з 2019 роком.

Найбільш чисельними залишаються питання щодо виплати коштів по статтях 37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та питання призначення житлових субсидій, надання соціальних виплат та компенсацій.

Всі звернення зареєстровані та розглянуті спеціалістами управління у встановлені терміни.

На виконання Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам району прийнято 32 особи, яким надано відповідну допомогу з юридичних питань.

Керівництво та спеціалісти управління з метою зменшення соціальної напруги серед населення району та надання роз’яснень по питаннях призначення та виплати допомог, субсидій, пільг беруть участь у виїзних прийомах. На семінарах та нарадах надаються роз’яснення та вирішуються проблемні питання стосовно соціального захисту населення. З початку року взято участь у 2 виїзних прийомах, проведено 3 семінари, наради.

Надруковано в місцевій газеті та оприлюднено на сайті райдержадміністрації 38 інформацій, статей з актуальних питань соціального захисту населення.

Забезпечено належне функціонування «гарячої» телефонної лінії за участю начальника управління на яку звернулося з різними питаннями 5 осіб, на «гарячу» телефонну лінію з питань надання житлових субсидій звернулося 88 осіб.

Питання сімейної та гендерної політики, оздоровлення дітей

До банку даних дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, внесено 2687 дітей. Прийнято 17 заяв від батьків для забезпечення путівками за рахунок бюджетних коштів.

Одна дитина з інвалідністю оздоровлена в ДП «МДЦ «Артек» за державні кошти.

В зв’язку з епідеміологічною ситуацією та введенням карантину оздоровле ння дітей у санаторних закладах призупинено. Питання щодо підготовки та проведення оздоровлення дорослого населення та дітей, які потребують особливої соціальної уваги розглянуто на засіданні колегії районної державної адміністрації.

З початку 2020 року отримано 5 повідомлень з приводу вчинення домашнього насильства від Коростенського відділу поліції ГУНП в Житомирській області.

Проведено 1 засідання робочої групи з питань попередження насильства в сім’ї, на якому розглянуті питання про факти скоєння домашнього насильства в сім’ях району. По кожному питанню прийнято відповідне рішення.

Проведено засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, протидії торгівлі людьми.

Зареєстровано та опрацьовано 51 заяву щодо видачі та продовження дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї. Видано 8 посвідчень батьків та 52 посвідчення дитини з багатодітної сім’ї, продовжено термін дії вище зазначених посвідчень 31 особі.

Начальник управління

Лілія СИТНІК

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи знайшли ви корисну для вас інформацію на офіційному сайті Коростенської РДА?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь