Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Інформація про роботу управління за І півріччя 2021 року

Соціальний захист громадян

Управлінням соціальної політики  Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області забезпечується виконання пріоритетних напрямів державної політики, зокрема державних програм соціального захисту населення щодо надання  допомог, компенсацій, пільг та житлових субсидій.

Відповідно до  розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року № 711 «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Житомирської області», постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2020 № 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів» проведено прийом – передачу особових справ одержувачів всіх державних допомог та гарантій від Народицького, Лугинського, Овруцького, Олевського,  Малинського  управлінь, які з 01.02.2021 року є відділами управління соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області.

На обліку у відділі з питань призначення та виплати державних  соціальних допомог  перебуває  13870 сімей, які отримують  наступні  допомоги:

  • допомога в зв’язку з вагітністю і пологами –186 осіб;
  • допомога при народженні дитини  3465 осіб;
  • допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 236 осіб;                
  • допомога на дітей одиноким матерям –1039 осіб;
  • допомога багатодітним родинам -  1193 особи;  
  • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів –29 осіб;
  • державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям –  1893 особам; 
  •   державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 26 осіб;

-   допомога при усиновленні дитини – 5 осіб;

 -   компенсація послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» - 16 осіб;

 -   державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям  з інвалідністю – 2372 осіб, з них діти з інвалідністю до 18 років –  829 осіб;

  -  державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з  інвалідністю –724 особи;

  -   компенсація фізичним особам за надання соціальних послуг – 789 осіб;

  -   компенсація  непрацюючій особі, яка  доглядає  за особою з  інвалідністю  I групи або особою, яка досягла 80 років - 759 особам;

  -   допомога по догляду за особами з  інвалідністю  I- II групи  з психічними  розладами –  430 осіб;

  -  тимчасова допомога непрацюючим особам, які досягли пенсійного віку, але не набули права на пенсію 25 осіб;

  -  соціальна  допомога на догляд  одиноким особам, яка досягли  80 – річного віку та потребують  постійного  стороннього догляду - 265 осіб;

  -  щомісячна  адресна допомога внутрішньо  переміщеним особам –418 особам. 

Профінансовано за рахунок коштів  державного бюджету допомог на суму    171415,5тис.грн., в тому числі щомісячну адресну  допомогу   внутрішньо  переміщеним  особам  -   на суму  1693,7 тис.грн.   

Станом на 01.07.2021 року  нараховано субсидій  в готівковій формі:

- на житлово–комунальні  послуги  10837 домогосподарствам на суму 63478,2 тис.грн  

 -  на тверде паливо та скраплений газ  9517 домогосподавствам на суму  38257,4  тис.грн

 - у безготівковій формі на житлово–комунальні  послуги  1302 домогосподарствам  на суму  2216,1 тис.грн 

Підготовлено реєстри   одержувачів субсидій  станом на 01.07.2021 року на 62279 домогосподарств  на загальну  суму  104140,5 тис.грн., з них:

 - у безготівковій формі  для  зарахування субсидій Ощадбанком на 1302 домогосподарств  на суму 2216,1 тис.грн.;

 - для готівкових  виплат через почтові відділення зв’язку на 33763 домогосподарств на суму  55776,4 тис.грн.

  - для готівкових виплат через банківські установи на  27214 домогосподарств  на суму 46148,0 тис.грн.

Середній  розмір субсидії становить: в березні на тверде паливо та скраплений -  3574,64 грн., на житлово – комунальні  послуги 1240,66 грн., в червні  відповідно  4115,97 грн., та -  335,5 грн.

За І півріччя 2021 року відділом контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій було проведено 3435 перевірок достовірності поданої інформації про доходи громадян для призначення всіх видів допомог та субсидій – виявлено 10 випадків невірно поданих доходів громадян на суму 34,5 тис. грн.

Зроблено 3468 запитів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та 3439 запитів до Єдиного державного реєстру транспортних засобів про майновий стан громадян, які звернулись за соціальною підтримкою. Виявлено 4 порушення, з них 3 - надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам та 1- допомоги на догляд.

Направлено 242 запити до Єдиного реєстру боржників – припинено надання субсидії 1 особі; зроблено 7 запитів до Державної прикордонної служби України стосовно перетину кордону громадянами, які звернулись за призначення субсидії і не вказали отримані доходи, в результаті виявлено 47 порушень.

Відповідно до опрацьованих  даних  верифікації  громадян-отримувачів субсидії та державних допомог,  припинено надання субсидії 15 особам, (12 особам за  наявность на депозитному банківському рахунку коштів, у сумі, що перевищує 100 тис.грн., 3 особам, які здійснили операції з купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти).

Направлено 11 запитів до різних підприємств, установ, організацій про підтвердження або спростування виявлених порушень у довідках, що надавались громадянами для призначення  допомог та субсидій.

Надано  1882 відповіді  на звернення громадян з приводу нарахування коштів по ст.37,39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» відповідно до рішення Конституційного Суду України № 6-р/2018 від 17.07.2018.

Підготовлено 276 відзивів на позовні заяви громадян з приводу  нарахування коштів по ст.37,39  та 36 відзивів на інші ухвали про відкриття проваджень у справі (позовні заяви), стороною у справах в яких є управління  (відповідач).

Опрацьовано та підготовлено 110 відповідей на постанови про відкриття виконавчих проваджень органів ДВС.

Проводиться претензійно – позовна робота   з пред’явленням  позовних вимог до громадян, які безпідставно отримали  соціальні виплати.

Здійснено перевірку інформації по виконавчих документах, що надійшли до    Головного управління ДКС України від Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Житомирській області за І квартал 2021 року за   актом-звірки, за результатами якої підготовлено та надіслано до УДКС у Житомирській  області підтверджуючі довідки на право виплати громадянам коштів відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»

Розміщено на авторизованому електронному майданчику Держзакупівлі онлайн 45 закупівель та 45 планів закупівель, з метою закупівлі товарів, робіт та послуг згідно затверджених кошторисних призначень по управлінню, з них: відкриті торги - 2 закупівля ; переговорні процедури - 1 закупівлі; спрощені закупівлі-1 закупівлі без використання електронної системи – 44. Загальна сума  закупівель  становить 75525,5 тис.грн.

Продовжується робота  по виконанню  Указу  Президента України   від 18.03.2015 № 150/2015 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників  антитерористичної операції» та розпорядження голови районної державної адмі-  ністрації  від 14.08.2014 № 270 щодо підтримки учасників антитерористичної операції та родин загиблих.  «Соціальні паспорти» складено 100% на учасників антитерористичної операції та членів сімей загиблих – 1072 паспорти , з них 988 - на демобілізованих,84членівсімейзагиблих.                                                                                                     На черзі для отримання путівки перебуває  216 учасників  АТО/ООС та одна особа з числа членів  сімей загиблих, з них  65 взято на облік в поточному році.           Кошторисні призначення   на рік становлять  1370,4  тис.грн.

Оздоровлено 2 особи, проходять  курс лікування в санаторіях 8 учасників АТО/ООС.  Проводиться  робота з санаторно-курортними закладами щодо отримання гарантійних листів на оздоровлення  потерпілих громадян району.  Отримано 82 гарантійних листи щодо проведення  оздроровлення   учасників  АТО/ООС.

На надання послуг із психологічної реабілітації передбачено   231,0 тис.грн., перебуває на черзі 39 осіб. Пройшли реабілітацію  8 осіб, з них учасники АТО/ООС-5, дружини учасники АТО/ООС- 3.  

На  професійну  адаптацію учасників     АТО/ООС передбачено 184,2 тис.грн., на черзі перебуває 17  осіб.  

Відповідно до постанови КМУ від 27.03.2019 р. № 309 укладено  1 договір на  реабілітаційні послуги дитини з інвалідністю  на суму  16,0 тис.грн.

До ЄДАРП внесено інформацію на 1995 учасників  бойових дій.

Нараховано  пільги  на житлово-комунальні послуги:

 - у грошовій безготівковій формі 5858  домогосподарствам на суму 6781.0 тис.грн.

- готівкових виплат через  банківські установи 5710 особам на суму   17136,1тис. грн., через  поштові відділення 3108 особам   на суму  8881,4 тис.грн.

Нараховано пільги на тверде паливо та  скраплений газ 7748 домогосподарствам  на суму  9979,5 тис.грн.

Видано 325  довідок  на ліки та зубопротезування.                                                       

Проведено виплату матеріальної допомоги 29  військовослужбовцям, звільне- ним  з військової  служби, згідно постанови КМУ від 08.04.2015 № 185  на суму   138,7 тис.грн.

З  початку року  матеріальну допомогу  за  рахунок коштів  державного бюджету  отримали  19 осіб з  інвалідністю та  непрацюючих малозабезпечених  осіб на суму 16,8 тис.грн., за рахунок коштів громад - 540 осіб на суму 1423,9 тис.грн.  

Продовжується робота по  створенню вільного доступу осіб з обмеженими  фізичними можливостями до об'єктів соціально-культурного призначення.     Відповідні рекомендації   направлені  міським, селищним, сільським  радам.

В управлінні на обліку знаходиться  401  організації, підприємства, установи для отримання пільг та компенсацій відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

З початку  року проведено виплат на суму  35837,7 тис.грн.                                                                     

Грошова компенсації      за пільгове   забезпечення       продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської     катастрофи     (ст.ст.20,21) профінансовано 5548 особам на суму 12 884,5 тис.грн. 

Щорічні відпустки працівникам,  які працюють на радіоактивно – забруднених територіях (ст.47) профінансовано на суму 12 850,6 тис.грн.та щорічну  допомогу на оздоровлення (ст. 48)  на суму 47,4тис.грн.                                                                                                                                                       Виплачено компенсацію, передбачену постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1997  № 155 «Про порядок та розміри компенсаційних виплат дітям, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи», на суму 4 490,1 тис.грн.

Профінансовано послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи  у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Коростенського району Житомирської області  ПП «Школярик» та  ФОП «Кравчук Ігор Васильович» на суму  5 122,6 тис.грн.

На обліку на забезпечення  санаторно – курортним  лікуванням перебуває 1554 особи І категорії ЧАЕС та  55 дітей,   інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на  ЧАЕС.

На обліку для отримання  грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки перебуває 763 особи.

Проведено виплату грошової компенсації  замість санаторно-курортної путівки за самостійним  вибором  особи  715 постраждалим  особам І категорії ЧАЕС  на суму 442,6 тис.грн.

Проводиться  робота з санаторно-курортними закладами щодо отримання гарантійних листів на оздоровлення  потерпілих громадян району.  Отримано 1550 гарантійних листів.

Укладено 275 тристоронніх договори на оздоровлення громадян,  які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Заборгованість по виплатах  станом на 01.07.2021 року відповідно до Закону   України  «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» складає 105224,3 тис.грн. в тому числі:     

 - щорічна  відпустка  працівникам,  які працюють на радіоактивно – забруднених територіях (ст.47) – 439,9тис.грн.;

- щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням  споживання продуктів харчування місцевого виробництва (ст.20,21) – 1 986,8тис.грн.

- щорічна допомога на оздоровлення (ст.48) – 304,5тис.грн.;

- витрати на оцінку майна – 12,0тис.грн.; 

- заборгованість за втрачене  нерухоме майно за рішення  судів за  минулі роки – 97 227, 9тис.грн.

- компенсація за втрачене нерухоме майно (за законом) –  5253,2тис.грн.  

 Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 року       № 321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів» особи з інвалідністю району забезпечуються засобами пересування та реабілітації згідно з медичними показаннями.

Видано 513 направлень  на виготовлення  протезно-ортопедичних  виробів,  засобів пересування та реабілітації.

Протягом звітного періоду відшкодовано підприємствам -  виробникам  3286,7  тис.грн. згідно 161 укладеного договору.  

766  осіб з інвалідністю  перебувають на обліку та отримують  компенсацію на бензин та транспортне обслуговування.

По путівках   Мінсоцполітики     оздоровлено 28 осіб  з інвалідністю.  Для влаштування на постійне місце проживання в будинок – інтернат   сформовано 6 справ  пенсіонерів. 

        Видано 893  пільгових  посвідчень, а  саме:

      - особа з інвалідністю внаслідок війни –32;

      - учасник війни - 2;

      - ветеран праці – 3;

      - член сім’ї загиблого(померлого) - 6;

      - особа з  інвалідністю  з дитинства та дитина  з інвалідністю –  38;

      - посвідчення потерпілого від аварії на ЧАЕС - 477,  в т.ч. дитячих - 258;                                               

      - посвідчення батьків багатодітної сім’ї  -  81;

      - посвідчення  дитини з багатодітної сім’ї – 254.

Здійснення фінансових операцій проводиться на 65  реєстраційних рахунках,  відкритих в органах Державного казначейства,  загальна сума видатків склала   355588,6 тис.грн., (заборгованість 105224,3 тис.грн.по чорнобильських виплатах та компенсаціях; 75,0 тис.грн.-  закладам, які надають реабілітаційні послуги).

 Звернення громадян

З початку року  до управління   надійшло та опрацьовано 2139 письмових звернень громадян,  що 1793 звернення  більше  у  порівнянні  з  2020 роком.

Найбільш чисельними залишаються питання щодо надання довідок про виплату коштів  по статтях  37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та питання  призначення житлових субсидій, надання   соціальних виплат та компенсацій.

Всі звернення зареєстровані та розглянуті спеціалістами управління у встановлені терміни.  

Керівництвом та спеціалістами  управління з метою зменшення соціальної напруги серед населення району проводиться   роз’яснювальна  робота   по питаннях призначення та виплати  всіх державних  соціальних  виплат та гарантій.   

На семінарах та нарадах надаються  роз’яснення та вирішуються  проблемні питання стосовно соціального захисту населення. З початку  року взято участь у     18 семінарах, нарадах, онлайн  нарадах та засіданнях комісій.  

Надруковано в місцевій газеті та оприлюднено на сайті райдержадміністрації  72 інформації,  статті з актуальних питань соціального  захисту населення.                              

Забезпечено належне функціонування  «гарячої» телефонної лінії  начальника управління  з актуальних питань соціального захисту, на яку звернулося 3 особи  та «гарячих» телефонних ліній відділів №1(Народичі), № 2 (Лугини), № 3 (Овруч), № 4 (Олевськ), № 5 (Малин) - звернулося 884 особи. На  «гарячу» телефонну лінію з питань надання житлових субсидій   звернулося  195 осіб.                           

Питання  сімейної та гендерної політики, оздоровлення дітей

До банку даних дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, внесено 14970 дітей, що проживають на території територіальних громад району. Зареєстровано 171 заяву від батьків для забезпечення оздоровленням дітей за рахунок бюджетних коштів.

Станом на 30.06.2021 року за кошти державного бюджету  з частковою оплатою вартості путівки в ДП «УДЦ «Молода гвардія» та в ДПУ «МДЦ «Артек» оздоровлено 13 дітей, з них: 3 дітей з інвалідністю,  2 дітей, позбавлених батьківського піклування, 1 дитину-сироту, 4 дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, 2 дитини учасників бойових дій, 1 дитина з багатодітної сім’ї.

За І півріччя 2021 року отримано 1  повідомлення з приводу    вчинення    домашнього  насильства  від департаменту соціального захисту населення  Житомирської   облдержадміністрації.

Проведено 2 засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству.

Зареєстровано та опрацьовано 290 заяв щодо видачі та продовження дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї.  Видано 79 посвідчень батьків та 251 посвідчення  дитини з багатодітної сім’ї, продовжено термін дії  вище зазначених посвідчень 145 особам.

З нагоди відзначення Дня матері проведено районний конкурс на найкращу розповідь про свою маму «МОЯ МАМА».  На конкурс  подано 25 робіт від юних жителів району, переможцями стали 5 дітей, які нагороджені дипломами за І, ІІ, ІІІ місця, призами.  

Організовано  участь в обласному  онлайн-конкурсі творчих робіт «Я люблю тебе, мамо!» до Дня матері, Дня сім’ї. 12 дітей району стали переможцями та були урочисто нагороджені керівництвом області.

Указом Президента України  від 07.05.2021 № 188 присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» 10 жінкам району  та 02.07.2021 року  проведено  урочисту церемонію  вручення нагрудних знаків  і посвідчення керівництвом області.

 Начальник управління

Лілія СИТНІК

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи готові ви вакцинуватись від COVID-19?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь