Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Інформація про роботу управління за І квартал 2023 року

Інформація про роботу управління 2022 рік

 

Соціальний захист громадян

 Управлінням соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області забезпечується виконання пріоритетних напрямів державної політики, зокрема державних програм соціального захисту населення щодо надання соціальних виплат.

 На обліку в управлінні соціальної політики Коростенської районної державної військової адміністрації перебуває 12082 сім’ї, які отримують наступні допомоги:

  • допомога в зв’язку з вагітністю і пологами – 132 особи;
  • допомога при народженні дитини - 2725 осіб;
  • допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 211 осіб;
  • допомога на дітей одиноким матерям – 459 осіб;
  • допомога багатодітним родинам - 1021 особа;
  • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів –40 осіб ;
  • державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям - 1241 особа;
  •  державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 18 осіб;

- допомога при усиновленні дитини – 2 особи;

 - державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 2335 осіб, з них діти з інвалідністю до 18 років – 733 особи;

 - державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 897 осіб;

 - компенсація фізичним особам за надання соціальних послуг – 353 особи;

 - компенсація непрацюючій особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи або особою, яка досягла 80 років –336 осіб;

 - допомога по догляду за особами з інвалідністю I- II групи з психічними розладами – 200 осіб ;

 - тимчасова допомога непрацюючим особам, які досягли пенсійного віку, але не набули права на пенсію 12 осіб;

 - соціальна допомога на догляд одиноким особам, яка досягли 80 – річного віку та потребують постійного стороннього догляду - 210 осіб;

 - щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам – 1890 осіб.

 Профінансовано за рахунок коштів державного бюджету допомог на суму 81575,2 тис.грн.

 Станом на 01.04.2023 року підготовлено та передано до Головного управління Пенсійного фонду України акти на 40437 одержувачів житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, в т.ч. по субсидіях - 22511 справ, по пільгам – 17926 справ.

 З початку року відділом контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій було проведено 2273 перевірки достовірності поданої інформації про доходи громадян для призначення всіх видів допомог - виявлено - 22 випадки невірно поданих доходів громадян на суму 161,4 тис.грн.

 Зроблено 2273 запити до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та 2 запитів до Єдиного державного реєстру транспортних засобів та 2 запити до ГУ Держпродспоживслужби у Житомирській області про майновий стан громадян, які звернулись за соціальною підтримкою. Виявлено 6 порушень, з них 6 - ДСД малозабезпеченим сім’ям.

 Направлено 6 запитів до Державної прикордонної служби України стосовно перетину кордону громадянами, які звернулись за призначенням субсидії і не вказали отримані доходи, виявлено 2 порушення, припинено надання соціальної допомоги та допомоги на догляд.

 Відповідно до опрацьованих даних верифікації громадян-отримувачів державних допомог припинено надання ДСД 2 – особам (наявність у власності двох житлових приміщень).

 Повернуто до державного бюджету 731,1 тис. грн. переплати надміру виплачених коштів соціальних допомог.

 Направлено 12 запитів до різних підприємств, установ, організацій про підтвердження або спростування виявлених порушень у довідках, що надавались громадянами для призначення допомог та компенсацій.

 Надано 6247 відповідей на звернення громадян з приводу нарахування коштів по ст.37,39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» відповідно до рішення Конституційного Суду України № 6-р/2018 від 17.07.2018. Підготовлено 339 відзивів на позовні заяви громадян з приводу нарахування коштів по ст.37,39 стороною у справах в яких є управління (відповідач).

 Опрацьовано та підготовлено 217 відповідей на постанови про відкриття виконавчих проваджень органів ДВС.

 Здійснено перевірку інформації по виконавчих документах, що надійшли до Головного управління ДКС України від Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Житомирській області за ІІІ квартал 2022 року за актом-звірки, за результатами якої підготовлено та надіслано до УДКС у Житомирській області підтверджуючі довідки на право виплати громадянам коштів відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

 Подано 1 заяву до органів поліції про вчинення кримінального порушення з питання безпідставного отримання соціальних виплат.

 Розміщено на авторизованому електронному майданчику Держзакупівлі онлайн 3 закупівлі та 3 плани закупівель, з метою закупівлі товарів, робіт та послуг згідно затверджених кошторисних призначень по управлінню, з них: відкриті торги з особливостями - 2 закупівлі; без використання електронної системи закупівель - 1.

 Продовжується робота по створенню вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів соціально-культурного призначення. Рекомендації направлені міським, селищним, сільським радам.

 Відповідно до звернень 74 осіб з інвалідністю сформовано справи та передано до Житомирського відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю для забезпечення протезно-ортопедичними виробами, засобами пересування та реабілітації.

 660 осіб з інвалідністю перебувають на обліку та отримують компенсацію на бензин та транспортне обслуговування.

 Для влаштування на постійне місце проживання в будинок – інтернат сформовано 10 справ пенсіонерів, влаштовано 4 особи.

 В управлінні на обліку знаходиться 446 організацій, підприємств, установ для отримання пільг та компенсацій відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». З початку року проведено виплат на суму 20494,0 тис.грн.

 Надання щорічної та додаткової відпусток, збереження заробітної плати при переведенні на нижче оплачувану роботу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи профінансовано на суму 9878,2 тис.грн.

 Грошова компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (ст.ст.20,21) профінансовано 6465 особам на суму 6011,4 тис.грн.

 Компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та допомоги на оздоровлення у випадку звільнення громадян на суму - 1477,0 тис.грн.

 Виплачено компенсацію, передбачену постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1997 № 155 «Про порядок та розміри компенсаційних виплат дітям, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи», на суму - 4602,9 тис.грн.

 Заборгованість по виплатах станом на 01.04.2023 року відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» складає 2665,7 тис. грн. (компенсація за втрачене нерухоме майно), також рахується кредиторська заборгованість за минулі роки по рішеннях судів, яка зареєстрована в Коростенському управлінні Державної казначейської служби України в Жимтомирській області по КПКВК 2501200 «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» становить 220121,1 тис. грн.

 Видано 1033 пільгових посвідчень, а саме:

 - особа з інвалідністю внаслідок війни – 11;

 - вкладки до посвідчень особи з інвалідністю внаслідок війни- 6;

 - ветеран праці – 4;

 - член сім’ї загиблого(померлого) – 44;

 - вкладки до посвідчення члена сім’ї загиблого(померлого) - 2;

 - особа з інвалідністю з дитинства та дитина з інвалідністю –7;

 - посвідчення потерпілого від аварії на ЧАЕС - 713 в т.ч. дитячих - 277;

 - посвідчення батьків багатодітної сім’ї - 78;

 - посвідчення дитини з багатодітної сім’ї – 168.

 Здійснення фінансових операцій проводиться на 40 реєстраційних рахунках, відкритих в органах Державного казначейства, загальна сума видатків склала 102074,5 тис.грн. (заборгованість всього 222962,1 тис.грн., в т.ч. 222786,8 тис.грн. чорнобильських виплатах, 175,3 тис.грн. – за минулі роки, закладам, які надають реабілітаційні послуги).

 Питання сімейної та гендерної політики, оздоровлення дітей

 Протягом І кварталу 2023 року зареєстровано 15 заяв від батьків для забезпечення оздоровленням дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки за рахунок бюджетних коштів. Сформовано банк даних дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, станом на 31 березня в банку даних перебуває 15182 дітей.

 38 дітей пільгових категорій протягом звітного періоду відправлено на безкоштовний відпочинок в м.Зольтау в Німеччині.

 За звітній період опрацьовано 148 заяв щодо видачі та продовження дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї. Видано 78 посвідчень батьків та 168 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.

 Направлено до департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної військової адміністрації матеріали на присвоєння почесного звання «Мати-героїня» 5 багатодітним матерям району.

 Працівники відділу взяли участь у робочій нараді з питань локалізації Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека» та у заході «На шляху до гендерної рівності: врахування заключних зауважень Комітету ООН з ліквідації дискримінації щодо жінок». 

 Виконавська дисципліна та звернення громадян

 Організація роботи з виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України , інших документів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, голови районної військової адміністрації, наказів начальника управління та інших нормативних документів в управлінні соціальної політики Коростенської районної військової адміністрації Житомирської області носить системний характер. Вирішення завдань щодо формування та реалізації державної політики в повній мірі залежить від стану виконавської дисципліни, рівня організації роботи, відповідальності та ініціативності кадрів, належного контролю за виконанням доручень керівних органів державної влади, від своєчасного прийняття та забезпечення безумовного виконання власних рішень.

 В управлінні соціальної політики Коростенської районної державної (військової) адміністрації Житомирської області проводилася відповідна робота, яка спрямована на зміцнення виконавської дисципліни, дотримання вимог діловодства, підвищення відповідальності працівників за своєчасне та якісне виконання завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних.

 На кожній апаратній нараді начальником управління акцентується увага саме на вирішенні питань виконавської дисципліни.

 За І квартал 2023 року до управління соціальної політики Коростенської районної державної (військової) адміністрації Житомирської області надійшло 1087 документів, в тому числі контрольних 230. Зареєстровано 85 внутрішніх (заяв, доповідних, пояснювальних записок тощо) документів.

Дані про кількість документів, які надійшли до управління та перебували на контролі наведені в таблиці:

 

№ п/п

 

Назва установи вищого рівня

Документи , які надійшли до УСП

за 3 місяці 2023 року

всього:

в т.ч., які контролювались

1

Департамент соціального захисту населення

133

78

2

Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат

57

27

3

Національна соціальна сервісна служба

3

2

4

Коростенська РВА

41

7

5

Розпорядження голови РВА

16

5

6

ОВА

195

81

7

Розпорядження голови ОВА

3

1

8

Інші установи та організації

639

29

9

Внутрішні

85

-

 

Всього:

1172

230

 Станом на 01.04.2023 року на контролі в управлінні знаходиться 161 довгостроковий документ: щомісячних – 97, щоквартальних – 64.

 За звітний період відправлено 1332 документи вихідної інформації з дотриманням терміну подання відповідно до чинного законодавства.

 З початку року до управління надійшло та опрацьовано 6359 письмових звернень громадян, що 5714 звернень більше ніж у аналогічному періоді 2022 року.

 В результаті аналізу виявлено, що із усіх порушених питань у письмових зверненнях актуальними стали питання:

  • 6247 (98%) – надання довідок громадянам про виплату коштів по ст. 37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
  • 68 (1 % ) – призначення та проведення соціальних виплат і компенсацій;
  • 24 (0,5 %) – інші питання соціального захисту громадян;
  • 15 (0,4 % ) – соціального захисту громадянам, які потерпіли внаслідок аварії на ЧАЕС;
  • 5 (0,1 % ). призначення та виплати житлових субсидій;

 Найбільш чисельними залишаються питання щодо надання довідок про виплату коштів по статтях 37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», надання соціальних виплат і компенсацій.

 Всі звернення зареєстровані та розглянуті спеціалістами управління у встановлені терміни. При оформленні відповідей звертається увага на недопущення порушень Інструкції з діловодства управління, обов’язкове посилання на реквізити вихідного номера документа органу влади вищого рівня та грамотного викладення суті відповіді. Забороняється надсилати документи за підписами осіб, які не уповноважені на право підпису документів

 На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в управлінні налагоджена робота щодо оперативного та своєчасного надання запитуваної інформації. За звітний період надійшло 267 запитів на отримання публічної інформації, які опрацьовані згідно чинного законодавства.

 З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та зняття соціальної напруги серед населення району систематично проводиться роз’яснювальна робота. За звітний період проведено та взято участь в 5 семінарів та онлайн нарадах.

 Надруковано в місцевих газетах та оприлюднено на сайті райдержадміністрації та сайтах громад 10 статей, інформацій з питань соціального захисту населення.

 Забезпечено належне функціонування «гарячої» телефонної лінії з актуальних питань та соціального захисту за участю начальника управління, на яку звернулося з різними питаннями 3 особи. На «гарячу» телефонну лінію управління з питань державних допомог та компенсацій за звітний період звернулося 304 особи. 

Начальник управління

Лілія СИТНІК

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь