Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Інформація про роботу управління за 2021 рік

Соціальний захист громадян

Управлінням соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області забезпечується виконання пріоритетних напрямів державної політики, зокрема державних програм соціального захисту населення щодо надання допомог, компенсацій, пільг та житлових субсидій.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року № 711 «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Житомирської області», постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2020 № 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів» проведено прийом – передачу особових справ одержувачів всіх державних допомог та гарантій від Народицького, Лугинського, Овруцького, Олевського, Малинського управлінь, які з 01.02.2021 року є відділами управління соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області.

На обліку у відділі з питань призначення та виплати державних соціальних допомог перебуває 12835 сімей, які отримують наступні допомоги:

  • допомога в зв’язку з вагітністю і пологами – 477 осіб;
  • допомога при народженні дитини – 3006 осіб;
  • допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 212 осіб;
  • допомога на дітей одиноким матерям – 748 осіб;
  • допомога багатодітним родинам – 1094 особи;
  • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів –29 осіб;
  • державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 1721 особа;
  • державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 21 особі;
  • допомога при усиновленні дитини – 4 особи;
  • компенсація послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» – 6 осіб;
  • державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 2275 осіб, з них діти з інвалідністю до 18 років – 706 осіб;
  • державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 688 осіб;
  • компенсація фізичним особам за надання соціальних послуг –643 особи;
  • компенсація непрацюючій особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи або особою, яка досягла 80 років – 600 осіб;
  • допомога по догляду за особами з інвалідністю I- II групи з психічними розладами – 442 особи;
  • тимчасова допомога непрацюючим особам, які досягли пенсійного віку, але не набули права на пенсію – 48 осіб;
  • соціальна допомога на догляд одиноким особам, яка досягли 80 – річного віку та потребують постійного стороннього догляду – 272 особи;
  • щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам – 401 особа.

Профінансовано за рахунок коштів державного бюджету допомог на суму 347455,0 тис.грн., в тому числі щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам - на суму 3301,4 тис.грн.

Станом на 01.01.2022 року нараховано субсидій в готівковій формі:

  • на житлово-комунальні послуги 18155 домогосподарствам на суму 1087080,3 тис.грн
  • на тверде паливо та скраплений газ 10563 домогосподарствам на суму 40382,5 тис.грн
  • у безготівковій формі на житлово-комунальні послуги 1302 домогосподарствам на суму 2216,1 тис.грн.

Підготовлено реєстри одержувачів субсидій станом на 01.01.2022 року на 135955 домогосподарств на загальну суму 1 51306,8 тис.грн., з них:

  • у безготівковій формі для зарахування субсидій Ощадбанком на 1302 домогосподарства на суму 2216,1 тис.грн.;
  • для готівкових виплат через почтові відділення зв’язку на 82591 домогосподарство на суму 76012,2 тис.грн.
  • для готівкових виплат через банківські установи на 52062 домогосподарства на суму 73078,5 тис.грн.

Середній розмір субсидії становить: в червні на тверде паливо та скраплений 4115,97 грн., на житлово-комунальні послуги 335,5 грн.; в вересні відповідно 4091,7 грн. та 241,7 грн.; в грудні 3660,5 грн. та 977,6 грн.

З початку року відділом контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій було проведено 3692 перевірки достовірності поданої інформації про доходи громадян для призначення всіх видів допомог та субсидій – виявлено 11 випадків невірно поданих доходів громадян на суму 35,0 тис. грн.

Зроблено 8838 запитів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та 5252 запити до Єдиного державного реєстру транспортних засобів про майновий стан громадян, які звернулись за соціальною підтримкою. Виявлено 53 порушення, з них 9 - надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам на суму 138 тис.грн.,з них 3,1тис.грн. повернуто до бюджету; 1- допомоги на догляд, 1-ДСД малозабезпеченим сім’ям на суму 0,6 тис.грн., з яких повернуто до бюджету 0,1 тис.грн. та 42 – житлова субсидія на суму 142 тис.грн., повернуто до бюджету 132,8 тис.грн.

Направлено 242 запити до Єдиного реєстру боржників – припинено надання субсидії 1 особі; зроблено 12 запитів до ГЦОСІ Державної прикордонної служби України стосовно перетину кордону громадянами, які звернулись за призначенням субсидії і не вказали отримані доходи, в результаті виявлено 48 порушень на суму 322,3 тис.грн.,з яких 106,3 тис.грн. повернуто до державного бюджету.

Відповідно до опрацьованих даних верифікації громадян – отримувачів субсидії та державних допомог, припинено надання субсидії 21 заявнику (12 особам за наявність на депозитному банківському рахунку коштів, у сумі, що перевищує 100,0 тис.грн., 3 особам, які здійснили операції з купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти, 6 особам у зв’язку зі смертю члена сім’ї зі складу домогосподарства), відповідно проведено перерахунки та направлено повідомлення про переплати рекомендацій, надісланих Мінфіном на суму 105,3 тис.грн.

Повернуто до державного бюджету 361,3 тис.грн. переплати надміру виплачених коштів соціальних допомог та житлових субсидій.

Направлено 109 запитів до різних підприємств, установ, організацій про підтвердження або спростування виявлених порушень у довідках, що надавались громадянами для призначення допомог та субсидій.

Надано 3613 відповідей на звернення громадян з приводу нарахування коштів по ст.37,39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» відповідно до рішення Конституційного Суду України № 6-р/2018 від 17.07.2018.

Підготовлено 1404 відзиви на позовні заяви громадян з приводу нарахування коштів по ст.37,39 та 92 відзиви на інші ухвали про відкриття проваджень у справі (позовні заяви), стороною у справах в яких є управління (відповідач).

Опрацьовано та підготовлено 548 відповідей на постанови про відкриття виконавчих проваджень органів ДВС.

Проводиться претензійно-позовна робота з пред’явленням позовних вимог до громадян, які безпідставно отримали соціальні виплати.

Здійснено перевірку інформації по виконавчих документах, що надійшли до Головного управління ДКС України від Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Житомирській області за 1-4 квартали 2021 року за актом-звірки, за результатами якої підготовлено та надіслано до УДКС у Житомирській області підтверджуючі довідки на право виплати громадянам коштів відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Розміщено на авторизованому електронному майданчику Держзакупівлі он-лайн 48 закупівель та 48 планів закупівель, з метою закупівлі товарів, робіт та послуг згідно затверджених кошторисних призначень по управлінню, з них: відкриті торги – 2 закупівля; переговорні процедури – 1 закупівлі; спрощені закупівлі – 3 закупівлі без використання електронної системи – 45.

Продовжується робота по виконанню Указу Президента України від 18.03.2015 № 150/2015 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції» та розпорядження голови районної державної адміністрації від 14.08.2014 № 270 щодо підтримки учасників антитерористичної операції та родин загиблих.

На черзі для отримання путівки перебуває 190 учасників АТО/ООС та дві особи з числа членів сімей загиблих, з них 142 взято на облік в поточному році.

Оздоровлено 103 особи, відшкодовано за санаторно-курортні послуги учасників АТО/ООС 1480,4 тис.грн.

Послуги із психологічної реабілітації отримали 8 осіб, з них учасники АТО/ООС-5, дружини учасники АТО/ООС – 3 на суму 100,3 тис.грн.

Професійну адаптацію (навчання на водіїв різних категорій) отримали 15 учасників АТО/ООС осіб на суму 145,0 тис.грн.

Відповідно до постанови КМУ від 27.03.2019 р. № 309 укладено 9 договорів на реабілітаційні послуги дітей з інвалідністю на суму 195,6 тис.грн.

До ЄДАРП внесено інформацію на 1913 осіб, в тому числі на 1764 учасники бойових дій та 149 осіб з інвалідністю внаслідок війни.

Нараховані пільги на житлово-комунальні послуги:

  • у грошовій безготівковій формі 6958 домогосподарствам на суму 16826,4 тис.грн.
  • готівкових виплат через банківські установи 5826 особам на суму 17269,6 тис. грн., через поштові відділення 3108 особам на суму 12473,0 тис.грн.

Нараховані пільги на тверде паливо та скраплений газ 11586 домогосподарствам на суму 16338,6 тис.грн.

Проведено виплату матеріальної допомоги 104 військовослужбовцям, звільненим з військової служби, згідно постанови КМУ від 08.04.2015 № 185 на суму 415,4 тис.грн.

Продовжується робота по створенню вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів соціально-культурного призначення. Відповідні рекомендації направлені міським, селищним, сільським радам.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 року № 321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів» особи з інвалідністю району забезпечуються засобами пересування та реабілітації згідно з медичними показаннями.

Видано 730 направлень на виготовлення протезно-ортопедичних виробів, засобів пересування та реабілітації.

Протягом звітного періоду відшкодовано підприємствам-виробникам 3286,7 тис.грн. згідно 161 укладеного договору.

777 осіб з інвалідністю перебувають на обліку та отримують компенсацію на бензин та транспортне обслуговування.

По путівках Мінсоцполітики оздоровлено 76 осіб з інвалідністю.

Для влаштування на постійне місце проживання в будинок-інтернат сформовано 25 справ пенсіонерів.

В управлінні на обліку знаходиться 417 організацій, підприємств, установ для отримання пільг та компенсацій відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

З початку року проведено виплат на суму 110030,9 тис.грн.

Грошова компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (ст.ст.20,21) профінансовано 6393 особам на суму 27433,1 тис.грн.

Щорічні відпустки працівникам, які працюють на радіоактивно забруднених територіях профінансовано на суму 33678,2 тис.грн. та щорічну допомогу на оздоровлення (ст. 48) на суму 532,3 тис.грн.

Виплачено компенсацію, передбачену постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1997 № 155 «Про порядок та розміри компенсаційних виплат дітям, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи», на суму 12650,6 тис.грн.

Профінансовано послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Коростенського району Житомирської області ПП «Школярик» та ФОП «Кравчук Ігор Васильович» на суму 26649,0 тис.грн.

Проведено виплату грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки за самостійним вибором особи 770 постраждалим особам І категорії ЧАЕС на суму 476,6 тис.грн.

Профінансовано 1007 договорів з санаторно-курортними закладами за проведене оздоровлення потерпілих громадян району на суму 8610,4 тис.грн.

Заборгованість по виплатах станом на 01.01.2022 року відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» складає 100948,5 тис.грн. в тому числі:

  • щорічна допомога на оздоровлення (ст.48) – 13,6 тис.грн.;
  • щорічні відпустки працівникам, які працюють на радіоактивно забруднених територіях - 387,9 тис.грн.
  • компенсація за втрачене нерухоме майно –100547,1 тис.грн.

Видано 2568 пільгових посвідчень, а саме:

  • особа з інвалідністю внаслідок війни –67;
  • ветеран праці – 5;
  • член сім’ї загиблого(померлого) – 12;
  • особа з інвалідністю з дитинства та дитина з інвалідністю – 121;
  • посвідчення потерпілого від аварії на ЧАЕС - 1409 в т.ч. дитячих – 875;
  • посвідчення батьків багатодітної сім’ї – 224;
  • посвідчення дитини з багатодітної сім’ї –730.

Здійснення фінансових операцій проводиться на 65 реєстраційних рахунках, відкритих в органах Державного казначейства, загальна сума видатків склала 688856,0 тис.грн.

Звернення громадян

З початку року до управління надійшло та опрацьовано 4257 письмових звернень громадян, що 3812 звернень більше у порівнянні з 2020 роком.

Найбільш чисельними залишаються питання щодо надання довідок про виплату коштів по статтях 37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та питання призначення житлових субсидій, надання соціальних виплат та компенсацій.

Всі звернення зареєстровані та розглянуті спеціалістами управління у встановлені терміни.

Керівництвом та спеціалістами управління з метою зменшення соціальної напруги серед населення району проводиться роз’яснювальна робота по питаннях призначення та виплати всіх державних соціальних виплат та гарантій.

На семінарах та нарадах надаються роз’яснення та вирішуються проблемні питання стосовно соціального захисту населення.

З початку року взято участь у 54 семінарах, онлайн-нарадах, вебінарах та засіданнях комісій.

Надруковано в місцевій газеті та оприлюднено на сайті райдержадміністрації 143 інформації, статті з актуальних питань соціального захисту населення.

Забезпечено належне функціонування «гарячої» телефонної лінії начальника управління з актуальних питань соціального захисту, на яку звернулося 12 осіб та «гарячих» телефонних ліній відділів №1(Народичі), № 2 (Лугини), № 3 (Овруч), № 4 (Олевськ), № 5 (Малин) – звернулося 2625 осіб. На «гарячу» телефонну лінію з питань надання житлових субсидій звернулося 336 осіб.

Питання сімейної та гендерної політики, оздоровлення дітей

До банку даних дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, внесено 14970 дітей, що проживають на території територіальних громад району. Зареєстровано 251 заяву від батьків для забезпечення оздоровленням дітей за рахунок бюджетних коштів.

Протягом 2021 року за кошти державного бюджету та з частковою оплатою вартості путівки в ДП «УДЦ «Молода гвардія», ДПУ «МДЦ «Артек», ДОЗ «Артек-Прикарпаття» та ДТВОПВ «Соколята» оздоровлено 96 дітей пільгових категорій, а саме дітей з інвалідністю, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, дітей учасників бойових дій та дітей з багатодітних сімей.

За кошти субвенції обласного бюджету оздоровлено в дитячому оздоровчому закладі «Дзвіночок» лікувального центру «Дениші» Житомирської обласної ради 81 дитина, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.

За рахунок коштів Овруцької, Олевської міських, Народицької, Іршанської, Лугинської селищних, Білокоровицької, Гладковицької, Словечанської сільських рад 992 дитини охоплені оздоровленням, відпочинком в стаціонарних дитячих закладах та пришкільних таборах з денним перебуванням на базі загальноосвітніх навчальних закладів.

Опрацьовано 720 заяв щодо видачі та продовження дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї. Видано 224 посвідчення батьків та 730 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї, продовжено термін дії вище зазначених посвідчень 412 особам.

21 жінці району Указом Президента України від 07.05.2021 № 188 та від 14.12. 2021 №655/2021 присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».

З нагоди відзначення Дня матері проведено районний конкурс на найкращу розповідь про свою маму «МОЯ МАМА». Для участі в конкурсі було подано 25 робіт від юних жителів району, переможцями стали 5 дітей, які нагороджені дипломами за І, ІІ, ІІІ місця, призами. Розповіді переможців розміщено на сайті Коростенської райдержадміністрації та на сторінках газети «Древлянський край».

Взято участь в обласному онлайн-конкурсі творчих робіт «Я люблю тебе, мамо!» до Дня матері, Дня сім’ї. 12 дітей району стали переможцями та були урочисто нагороджені керівництвом області.

У вересні 2021 року відбувся онлайн-конкурс на кращу вітальну відеолистівку з нагоди відзначення Дня батька.

З початку року отримано 1 повідомлення з приводу вчинення домашнього насильства від департаменту соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації.

Проведено 5 засідань координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству.

На виконання плану заходів з нагоди відзначення Всесвітнього дня боротьби з торгівлею людьми та з метою підвищення рівня поінформованості громадян стосовно глобальної проблеми торгівлі людьми, привернення уваги до важкого становища жінок, чоловіків і дітей, які стали жертвами цього злочину, а також заохочування людей активно допомагати постраждалим і протидіяти торгівлі людьми, в районі відбулось засідання «круглого столу» за участю департаменту соціального захисту Житомирської облдержадміністрації, суб’єктів взаємодії, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, та територіальних громад району. На засіданні обговорено питання: забезпечення реалізації державної політики у сфері протидії торгівлі людьми; міграційні процеси в області; превентивні заходи як основна складова боротьби з торгівлею людьми; надання послуг незайнятому населенню Коростенським міським центром зайнятості; про роботу з особами, які постраждали від торгівлі людьми; забезпечення проходження постраждалими особами реабілітаційних планів.

На сайті райдержадміністрації та сайтах територіальних громад району розміщені статті «30 липня – Всесвітній день боротьби з торгівлею людьми», «Рабство ХХІ століття – торгівля людьми», «Куди звертатись, якщо ви постраждали від торгівлі людьми», інформаційні матеріали з питань протидії торгівлі людьми.

Начальник управління соціальної політики

Коростенської районної державної адміністрації

Лілія СИТНІК

20 Лютого, 2022 р., 10:22
З липня місяця 2021 року наш район працює в Пілотному проєкті Мінсоцполітики щодо дослiдно-промислової експлуатації Єдиної  інформаційної  системи соціальної сфери.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь