Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Інформація про роботу управління за 12 місяців 2023 року

Інформація про роботу управління за 2023 рік

Інформація про роботу управління 2022 рік

Інформація про роботу управління за І квартал 2023 року

Інформація про роботу управління за 9 місяців 2023 року

Соціальний захист громадян

       Управлінням соціальної політики  Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області забезпечується виконання пріоритетних напрямів державної політики, зокрема державних програм соціального захисту населення щодо надання соціальних виплат.  

        На обліку в управлінні соціальної політики  Коростенської районної державної військової  адміністрації перебуває 11586 сімей, які отримують  наступні  допомоги:

  • допомога в зв’язку з вагітністю і пологами – 122 особи;
  • допомога при народженні дитини - 2609 осіб;
  • грошова компенсація вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» -321 особа;
  • допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 216 осіб;                 
  • допомога на дітей одиноким матерям – 427 осіб;
  • допомога багатодітним родинам -  877 осіб;  
  • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 50 осіб ;                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
  • державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям -  763 особи; 
  •   державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 24 особи;

-   допомога при усиновленні дитини – 4 особи;

  -   державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям  з інвалідністю – 2322 особи, з них діти з інвалідністю до 18 років –  732 особи;

  -   державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з  інвалідністю – 916 особи;

  -   компенсація  непрацюючій особі, яка  доглядає  за особою з  інвалідністю  I групи або особою, яка досягла 80 років –274 особи;

  -   допомога по догляду за особами з  інвалідністю  I- II групи  з психічними  розладами –369 осіб ;

  -  тимчасова допомога непрацюючим особам, які досягли пенсійного віку, але не набули права на пенсію  7 осіб;

  -  соціальна  допомога на догляд  одиноким особам, яка досягли  80 – річного віку та потребують  постійного  стороннього догляду -213 осіб;

  -  щомісячна адресна допомога внутрішньо  переміщеним особам – 1979 осіб. 

    Профінансовано за рахунок коштів  державного бюджету допомог на суму    172759,7  тис.грн.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

         До Головного управління Пенсійного фонду України передано акти на 18512 одержувачів житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, в т.ч. по субсидіях - 9918 справ, по пільгам – 8594 справи.

        До територіальних громад (ТГ) передано особові справи одержувачів  компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі - 716 осіб.  

       З початку року відділом контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій було проведено 6267 перевірок  достовірності поданої інформації про доходи громадян для призначення всіх видів допомог   - виявлено - 87 випадків невірно поданих доходів громадян на суму 2399 тис.грн.

        Зроблено 6267 запитів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та  45 запитів до Єдиного державного реєстру транспортних засобів  та 3 запити до ГУ  Держпродспоживслужби   у Житомирській області про майновий стан громадян, які звернулись за соціальною підтримкою. Виявлено 6  порушень, з них    6 - ДСД малозабезпеченим сім’ям. 

       Направлено 11 запитів на 422 осіб до Державної прикордонної служби України стосовно перетину кордону громадянами, які звернулись за призначенням державних допомог і не вказали отримані доходи, виявлено 25 порушеннь та  припинено надання соціальної допомоги  та  допомоги на догляд.

       Направлено 1042 запитів на громадян  до Державної фіскальної служби.

       Відповідно до опрацьованих  даних верифікації   громадян-отримувачів   державних допомог  припинено надання ДСД 2 – особам  (наявність у власності двох житлових приміщень).

       Повернуто до державного бюджету 873.4 тис. грн. переплати надміру виплачених коштів соціальних допомог.   

       Направлено 28 запитів до різних підприємств, установ, організацій про підтвердження або спростування виявлених порушень у довідках, що надавались громадянами для призначення допомог та компенсацій.

        Надано 7478 відповідей  на звернення громадян з приводу нарахування коштів по ст.37,39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» відповідно до рішення Конституційного Суду України № 6-р/2018 від 17.07.2018. Підготовлено 1798 відзивів на позовні заяви громадян з приводу  нарахування коштів по ст.37,39 стороною у справах в яких є управління (відповідач). 

       Опрацьовано та підготовлено 1036 відповідей на постанови про відкриття виконавчих проваджень органів ДВС.

       Здійснено перевірку інформації по виконавчих документах, що надійшли до    Головного управління ДКС України від Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Житомирській області за                 ІІІ- ІУ квартал  2022 року за актом-звірки, за результатами якої підготовлено та надіслано до УДКС у Житомирській  області підтверджуючі довідки на право виплати громадянам коштів відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

       Подано 7 заяв  до органів поліції про вчинення кримінального порушення з питання безпідставного отримання соціальних виплат.

       Розміщено на авторизованому електронному майданчику Держзакупівлі онлайн 5 закупівель та 5 планів закупівель, з метою закупівлі товарів, робіт та послуг згідно затверджених кошторисних призначень по управлінню, з них: відкриті торги з особливостями  - 3 закупівлі;   без використання електронної системи закупівель - 2.  

       Продовжується робота по  створенню вільного доступу осіб з обмеженими  фізичними можливостями до об'єктів соціально-культурного призначення.      Рекомендації   направлені  міським, селищним, сільським  радам.

        Відповідно до звернень 140 осіб з інвалідністю сформовано справи  та передано до  Житомирського відділення Фонду  соціального захисту осіб з інвалідністю   для забезпечення протезно-ортопедичними  виробами,  засобами пересування та реабілітації.

        642 особи з інвалідністю  перебувають на обліку та отримують  компенсацію на бензин та транспортне обслуговування.

       Для влаштування на постійне місце проживання в будинок – інтернат   сформовано 26 справ   пенсіонерів,  влаштовано 20 осіб.

        В управлінні на обліку знаходиться 397 організацій, підприємств, установ   для отримання пільг та компенсацій відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».  З початку  року проведено виплат на суму 77 866,9 тис.грн.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

        Надання  щорічної та додаткової  відпусток, збереження заробітної плати  при  переведенні на нижче оплачувану роботу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи   профінансовано на суму  30 035,7  тис.грн. 

        Грошова компенсації   за пільгове   забезпечення       продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської     катастрофи     (ст.ст.20,21) профінансовано 6610 особам на суму 22 005,7 тис.грн.

       Компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та допомоги на оздоровлення у випадку звільнення громадян  на суму  - 704,1 тис.грн.

       Виплачено компенсацію,    передбачену   постановою   Кабінету     Міністрів України   від 08.02.1997  № 155  «Про порядок та розміри компенсаційних виплат дітям, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи», на суму -  18 267,6 тис.грн.  

       Профінансовано послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи  у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Коростенського району Житомирської області  ПП «Школярик»   на суму  6 853,8 тис.грн.

       Заборгованість по виплатах  станом на 01.10.2023 року відповідно до Закону   України  «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» складає  220 131,6 тис. грн. (компенсація за втрачене нерухоме майно з урахуванням  кредиторської заборгованості за минулі роки по рішеннях судів).

       Видано  1778  пільгових  посвідчень, а  саме:

      - особа з інвалідністю внаслідок війни – 81;

      - вкладки до посвідчень особи з інвалідністю внаслідок війни- 24;

      - ветеран праці – 4;  

      - учасник війни -1;

      - член сім’ї загиблого(померлого) – 139;

      - вкладки до посвідчення члена сім’ї загиблого(померлого) - 4;

      - особа з  інвалідністю  з дитинства та дитина  з інвалідністю –53;

      - посвідчення потерпілого від аварії на ЧАЕС - 1957 в т.ч. дитячих -761;                                                                                                                                                                                                                                            

      - посвідчення батьків багатодітної сім’ї  - 223;

      - посвідчення  дитини з багатодітної сім’ї – 488.

       Здійснення фінансових операцій проводиться на 40 реєстраційних рахунках,  відкритих в органах Державного казначейства,  загальна сума видатків склала    324719,7 тис.грн. (заборгованість всього 220306,9 тис.грн., в т.ч.  220131,6 тис.грн. чорнобильських виплатах, 175,3 тис.грн. – за минулі роки, закладам, які надають  реабілітаційні послуги).

                Питання  сімейної та гендерної політики, оздоровлення дітей

       Протягом 9 місяців 2023 року зареєстровано 24 заяви від батьків для забезпечення оздоровленням дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки за рахунок бюджетних коштів. Оновлено та сформовано банк даних дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки у кількості 32233 дитини.

За звітній період охоплено оздоровленням та відпочинком 2245 дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

З них:

  • 88 дітей забезпечено оздоровленням за кошти державного бюджету в  ДП «МДЦ «Артек» та стабілізаційно-реабілітаційному  таборі на базі санаторію в Трускавці.
  • За сприянням та фінансовою підтримкою Благодійних фондів 327 дітей, які потребують особливих умов для оздоровлення, та дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки відпочивали в Німеччині, Польщі, Естонії, Англії, Франції, Чехії.
  • В таборах організованого дозвілля відпочивало 1777 дітей Коростенського району.

 

 

 

 

       За  звітний період  зареєстровано та опрацьовано 527 заяв щодо видачі та продовження дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї. Видано 223 посвідчення батьків багатодітної сім’ї та 488 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї. Продовжено термін дії зазначених посвідчень 363 особам.

В зв’язку із закінченням бланків посвідчень дитини з багатодітної сім’ї в червні місяці дані посвідчення не видавались (лист на Департамент від 25.05. 2023 № 05/2035 та від 22.06.2023 05/2404).

17.07.2023 року було отримано бланки посвідчень дитини з багатодітної сім’ї від Департаменту соціального захисту населення Житомирської ОДА.

       За звітній період прийнято і опрацьовано 15 справ до представлення кандидатури на присвоєння почесного звання «Мати-героїня».

       З нагоди відзначення Міжнародного дня сім’ї в травні управлінням   проведено  районний конкурс дитячих  малюнків «Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу».

       В  червні організовано  проведення районного конкурсу з нагоди відзначення дня Батька «Мій тато найкращий!».

       Працівники відділу взяли участь у робочій нараді з питань локалізації Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека» та у  заході «На шляху до гендерної рівності: врахування заключних зауважень Комітету ООН з ліквідації дискримінації щодо жінок».

       Протягом звітного  періоду проведено 2 засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству  та   засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству.

      

                         Виконавська  дисципліна  та звернення громадян  

       Організація роботи з виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України , інших документів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, голови  районної військової адміністрації, наказів начальника управління  та інших нормативних документів  в управлінні соціальної політики Коростенської районної військової адміністрації Житомирської області носить системний характер. Вирішення  завдань щодо формування та реалізації державної політики в повній мірі залежить від стану виконавської дисципліни, рівня організації роботи, відповідальності та ініціативності кадрів, належного контролю за виконанням доручень керівних органів державної влади, від своєчасного прийняття та забезпечення безумовного виконання власних рішень.

       В управлінні соціальної політики Коростенської районної державної (військової) адміністрації Житомирської області проводиться відповідна робота, яка спрямована на зміцнення виконавської дисципліни, дотримання вимог діловодства, підвищення відповідальності працівників за своєчасне та якісне виконання завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних.

       На кожній апаратній нараді начальником управління акцентується увага саме на вирішенні питань виконавської дисципліни.

        За 9 місяців  2023 року   до управління соціальної політики Коростенської районної державної (військової) адміністрації Житомирської області надійшло 3152  документа, в тому числі контрольних 636. Зареєстровано 328 внутрішніх (заяв, доповідних, пояснювальних записок тощо) документів.

Дані про кількість документів, які надійшли до управління та перебували на контролі наведені в таблиці:

Соціальний захист громадян

 

Управлінням соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області забезпечується виконання пріоритетних напрямів державної політики, зокрема державних програм соціального захисту населення щодо надання соціальних виплат. 

На обліку в управлінні соціальної політики  Коростенської районної державної (військової) адміністрації перебуває 13 525 сімей, які отримують  наступні допомоги:

  • допомога в зв’язку з вагітністю і пологами – 396 осіб;
  • допомога при народженні дитини - 2550 осіб;
  • грошова компенсація вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» - 448 осіб;
  • допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 215 осіб;                
  • допомога на дітей одиноким матерям – 1502 особи;
  • допомога багатодітним родинам -  1005 осіб; 
  • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 51 особа;                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
  • державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям -  1349 особи; 
  •   державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 24 особи;

-   допомога при усиновленні дитини – 4 особи;

-   державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям  з інвалідністю – 2344 особи, з них діти з інвалідністю до 18 років –  747 осіб;

-   державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з  інвалідністю – 911 осіб;

-   компенсація  непрацюючій особі, яка  доглядає  за особою з  інвалідністю  I групи або особою, яка досягла 80 років –274 особи;

-   допомога по догляду за особами з  інвалідністю  I- II групи  з психічними  розладами –385 осіб ;

-  тимчасова допомога непрацюючим особам, які досягли пенсійного віку, але не набули права на пенсію - 11 осіб;

-  соціальна  допомога на догляд  одиноким особам, яка досягли  80 – річного віку та потребують  постійного  стороннього догляду - 364 особи;

-  щомісячна адресна допомога внутрішньо  переміщеним особам – 1692 особи. 

Профінансовано за рахунок коштів  державного бюджету допомог на суму 399,0  млн.грн.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

До Головного управління Пенсійного фонду України передано акти на     18512 одержувачів житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, в т.ч. по субсидіям – 9 918 справ, по пільгам – 8 594 справи.

До територіальних громад передано особові справи одержувачів  компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі - 716 осіб.  

З початку року відділом контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій  проведено 6 267 перевірок  достовірності поданої інформації про доходи громадян для призначення всіх видів допомог. Виявлено 87 випадків невірно поданих доходів громадян на суму 2,1 млн. грн.

Зроблено 7 250 запитів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, 55 запитів до Єдиного державного реєстру транспортних засобів  та 6 запитів до ГУ  Держпродспоживслужби у Житомирській області про майновий стан громадян, які звернулись за соціальною підтримкою. Виявлено 6  порушень, з них 6 - ДСД малозабезпеченим сім’ям. 

Направлено 25 запитів на 496 осіб до Державної прикордонної служби України стосовно перетину кордону громадянами, які звернулись за призначенням державних допомог і не вказали отримані доходи, виявлено 25 порушень та  припинено надання соціальної допомоги  та  допомоги на догляд.

Направлено 1 307 запитів на громадян  до Державної фіскальної служби.

Відповідно до опрацьованих  даних верифікації громадян-отримувачів   державних допомог  припинено надання ДСД 2 – особам  (наявність у власності двох житлових приміщень).

Повернуто до державного бюджету 1,1 млн. грн. переплати надміру виплачених коштів соціальних допомог.

Направлено 36 запитів до підприємств, установ, організацій про підтвердження або спростування виявлених порушень у довідках, що надавались громадянами для призначення допомог та компенсацій.

Надано 7 669 відповідей  на звернення громадян з приводу нарахування коштів по ст.37,39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» відповідно до рішення Конституційного Суду України № 6-р/2018 від 17.07.2018.

Підготовлено 1 798 відзивів на позовні заяви громадян з приводу  нарахування коштів по ст.37,39 стороною у справах в яких є управління (відповідач).

Опрацьовано та підготовлено 4 674 відповіді на постанови про відкриття виконавчих проваджень органів ДВС.

Здійснено перевірку інформації по виконавчих документах, що надійшли до    Головного управління ДКС України від Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Житомирській області за 2023 року за актом-звірки, за результатами якої підготовлено та надіслано до УДКСУ у Житомирській  області підтверджуючі довідки на право виплати громадянам коштів відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Подано 13 заяв до органів поліції про вчинення кримінального порушення з питання безпідставного отримання соціальних виплат.

Підготовлено 8 проектів розпоряджень Коростенської районної державної (військової) адміністрації Житомирської області з питань соціального захисту населення, в тому числі «Про утворення Ради з питань внутрішньо переміщених осіб при Коростенській районній військовій адміністрації Житомирської області». Проведено її установчі збори.

Підготовлено  проект наказу «Про затвердження Порядку обробки та захисту персональних даних в управлінні соціальної політики Коростенської районної державної (військової) адміністрації Житомирської області» та направлено з метою його державної реєстрації до Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ).

Розміщено на авторизованому електронному майданчику zakupivli.pro      22 закупівлі та 22 плани закупівель, з метою закупівлі товарів, робіт та послуг згідно затверджених кошторисних призначень по управлінню, з них: відкриті торги з особливостями - 17; без використання електронної системи       закупівель - 5.  

Продовжується робота по створенню вільного доступу осіб з особливими потребами до об'єктів соціально-культурного призначення Рекомендації   направлені  міським, селищним, сільським  радам.

Відповідно до звернень 1066 особам з інвалідністю сформовано справи  та передано до Житомирського відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю для забезпечення протезно-ортопедичними  виробами,  засобами пересування та реабілітації.

642 особи з інвалідністю перебувають на обліку та отримують  компенсацію на бензин та транспортне обслуговування.

Для влаштування на постійне місце проживання в будинок – інтернат   сформовано 32 справи  пенсіонерів,  влаштовано 23 особи.

В управлінні на обліку знаходиться 446 організацій, підприємств, установ   для отримання пільг та компенсацій відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». 

З початку року профінансовано:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

надання  щорічної та додаткової  відпусток, збереження заробітної плати  при  переведенні на нижче оплачувану роботу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму  50,7  млн. грн.; 

грошова компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи     (ст.ст.20,21) на суму 32,7 млн. грн.;

компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та допомоги на оздоровлення у випадку звільнення громадян на суму  - 750,9 тис. грн.;

виплачено компенсацію, передбачену   постановою   Кабінету     Міністрів України   від 08.02.1997  № 155  «Про порядок та розміри компенсаційних виплат дітям, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи» на суму -  18,5 млн. грн.;  

послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи  у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Коростенського району Житомирської області  ПП «Школярик» на суму  39,9 млн. грн.

Заборгованість по виплатах  станом на 01.01.2024 року відповідно до Закону   України  «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» складає  223,7  млн. грн. (компенсація за втрачене нерухоме майно з урахуванням  кредиторської заборгованості за минулі роки по рішеннях судів).

Видано  3360 пільгових посвідчень, а  саме:

284 - батькам багатодітних сімей;

623 - дітям багатодітних сімей;

108 -  особам з інвалідністю внаслідок війни;

181 -  членам сім’ї загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України;

2 164 - особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Тричі на апаратних нарадах Коростенської районної державної (військової) адміністрації розглядалося питання організації роботи та забезпечення функціонування «пунктів незламності».   

На території 7 громад Коростенського району: Народицькій, Гладковицькій, Словечанській, Малинській, Лугинській, Білокоровицькій, Олевській проведено огляд пунктів незламності.

Всі наявності пункти незламності укомплектовані відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2022 року №1401.

Підготовлено матеріали для 6 засідань Координаційного центру підтримки цивільного населення при Коростенській районній військовій адміністрації Житомирської області.  

Питання  сімейної та гендерної політики, оздоровлення дітей

Протягом 2023 року зареєстровано 25 заяв від батьків для забезпечення оздоровленням дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки за рахунок бюджетних коштів.

У 2023 р. охоплено оздоровленням та відпочинком 2293 дитини, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, з них:

115 дітей оздоровлено за кошти державного бюджету в ДП «МДЦ «Артек»;

4 дитини відпочивали у стабілізаційно-реабілітаційному таборі на базі санаторію Трускавець;

15 дітей відпочивали за сприянням Благодійного Фонду торгово-промислової палати України, у рекреаційному комплексі «Іллара» м. Іршава Закарпатської області;

55 дітей оздоровлено за кошти Словечанської та Народицької територіальних громад;

327 дітей оздоровлено за сприянням Благодійних Фондів, в Німеччині, Польщі, Естонії, Англії, Франції, Чехії;

1777 дітей відпочивали у таборах організованого дозвілля.

За звітній період прийнято і опрацьовано 21 справу до представлення кандидатури на присвоєння почесного звання «Мати-героїня».

З метою популяризації сімейних цінностей, привернення уваги до питань духовного розвитку сім'ї, посилення ролі сім'ї у національно-патріотичному вихованні молоді у 2023 році проведено районні конкурси дитячих малюнків до Дня Батька «Мій тато найкращий!», Міжнародного дня сім'ї «Без сім'ї і свого роду немає нації, народу», до Різдва Христового «Різдвяне диво». Залучено благодійні організації для придбання призів та подарунків.      

У 2023 році по Коростенському району встановлені випадки торгівлі людьми. Національною соціальною сервісною службою України прийняте рішення про надання статусу постраждалого від торгівлі людьми 4 особам строком на 2 роки (2 особи – з Коростенської територіальної громади, 1 особа – з Білокоровицької територіальної громади, 1 особа – з Олевської територіальної громади).

Постраждалим особам була надана комплексна допомога (психологічна, соціально-педагогічна, соціально-медична, юридична, допомога у працевлаштуванні та перекваліфікації, тощо), виходячи з особистих потреб постраждалої особи.

Житомирським обласним центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат виплачені кошти постраждалим від торгівлі людьми у розмірі 8052 грн. на кожного.

З нагоди відзначення 18 жовтня Європейського дня боротьби з торгівлею людьми затверджено план заходів, всі пункти плану виконані.

Затверджено план невідкладних заходів із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі на період на 2023 рік.

Створена та функціонує координаційна рада з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству. Протягом  2023 року відбулось 4 засідання даної ради.

Розпорядженнями начальника Коростенської районної державної (військової) адміністрації утворено робочу групу з питань протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі і мультидисциплінарну групу з питань протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі.

01.06.2023 року проведено спільне засідання вище зазначених груп.

Затверджено план заходів проведення щорічної акції «16 днів проти насильства». З 25.11.2023 р. по 10.12.2023 р. скоординована робота в громадах району  щодо забезпечення належного виконання плану (проведення класних годин з учнями закладів освіти; індивідуальна робота з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах).

12 грудня 2023 року спільно з громадською організацією «Жіночим інформаційно-консультативним центром» (ГО ЖІКЦ) проведено засідання круглого столу на тему: «Соціальна, психологічна і медична допомога постраждалим жінкам і дівчатам від сексуального насильства і посттравматичного стресового розладу в Коростенському районі».

Територіальним громадам надається методична та інформаційна допомога.       

Виконавська  дисципліна  та звернення громадян

Організація роботи з виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України , інших документів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, голови  районної військової адміністрації, наказів начальника управління  та інших нормативних документів в управлінні соціальної політики Коростенської районної військової адміністрації Житомирської області носить системний характер. Вирішення  завдань щодо формування та реалізації державної політики в повній мірі залежить від стану виконавської дисципліни, рівня організації роботи, відповідальності та ініціативності кадрів, належного контролю за виконанням доручень керівних органів державної влади, від своєчасного прийняття та забезпечення безумовного виконання власних рішень.

В управлінні соціальної політики Коростенської районної державної (військової) адміністрації Житомирської області проводиться відповідна робота, яка спрямована на зміцнення виконавської дисципліни, дотримання вимог діловодства, підвищення відповідальності працівників за своєчасне та якісне виконання завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних.

На кожній апаратній нараді начальником управління акцентується увага саме на вирішенні питань виконавської дисципліни.

За 12 місяців  2023 року   до управління соціальної політики Коростенської районної державної (військової) адміністрації Житомирської області надійшло 4430  документів, в тому числі контрольних 901. Зареєстровано 418 внутрішніх документів (заяв, доповідних, пояснювальних записок тощо).

Дані про кількість документів, які надійшли до управління та перебували на контролі наведені в таблиці:

 

Назва установи  вищого рівня

Документи , які надійшли до УСП

за 12  місяців 2023 року

всього:

в т.ч.,  які контролювались

Департамент  соціального захисту населення

548

294

Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат

145

39

Національна соціальна сервісна служба

34

23

Коростенська РВА

128

16

Розпорядження голови РВА

55

12

ОВА

912

431

Розпорядження голови ОВА

30

17

Інші установи та організації

2578

69

Внутрішні

418

-

Всього:

4848

901

Станом на 01.01.2024 року на контролі в управлінні знаходиться  253 довгострокових  документів:  щомісячних – 138,  щоквартальних – 74, річних та піврічних – 41.

За звітний період  відправлено  6029  документів   вихідної інформації.

З початку року до управління надійшло та опрацьовано 8291 письмове звернення громадян,  що  6722  звернення  більше ніж у порівнянні з  2022 роком.

В результаті аналізу  виявлено, що із усіх порушених питань у письмових зверненнях актуальними стали питання:

  • 7669 (92%) – надання довідок громадянам про виплату коштів по ст. 37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
  • 332 (4 %) – призначення та проведення соціальних виплат і компенсацій;
  • 201 (2 %) – інші питання соціального захисту громадян.
  • 82 (1,9 %) – соціального захисту громадянам, які потерпіли внаслідок аварії на ЧАЕС;
  • 7 (0,1%) – призначення та виплати житлових субсидій.

Найбільш чисельними залишаються питання щодо надання довідок про виплату коштів  по статтях  37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», надання соціальних виплат і компенсацій.

Всі звернення зареєстровані та розглянуті спеціалістами управління у встановлені терміни.   При  оформленні відповідей звертається увага на недопущення порушень Інструкції з діловодства управління, обов’язкове посилання на реквізити вихідного номера документа органу влади вищого рівня та грамотного викладення суті відповіді. 

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в управлінні налагоджена робота щодо оперативного та своєчасного надання запитуваної інформації.  За звітний період надійшло 389 запитів на отримання публічної інформації, які опрацьовані згідно чинного законодавства.

З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та зняття соціальної напруги серед населення району систематично проводиться роз’яснювальна робота. За звітний період проведено та взято участь в 18 семінарах та онлайн нарадах.                      

На офіційному веб-сайті   Коростенської районної військової адміністрації  та сайтах громад розміщено 45 статей, інформацій з питань соціального  захисту населення.

Забезпечено належне функціонування «гарячої» телефонної лінії з актуальних питань та соціального захисту за участю начальника управління, на яку звернулося з різними питаннями 13 осіб. На «гарячу» телефонну лінію  управління з питань державних допомог та компенсацій за звітний період звернулося 2 166 осіб. 

 

Начальник управління                                                                          Лілія СИТНІК

   
   
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

       Станом на 01.10.2023 року на контролі в управлінні знаходиться  173 довгострокових  документів:  щомісячних – 113,  щоквартальних – 60.

       За звітний період  відправлено  3707  документів   вихідної інформації з дотриманням терміну подання відповідно до чинного законодавства.                

       З початку року  до управління   надійшло та опрацьовано 7913 письмових звернень громадян,  що  6664  звернення  більше   ніж у аналогічному періоді  2022 року.

       В результаті аналізу  виявлено, що із усіх порушених питань у письмових зверненнях актуальними стали питання:

  • 7478 (94%) – надання довідок громадянам про виплату коштів по ст. 37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
  • 239 (3 %) – призначення та проведення соціальних виплат і компенсацій;
  • 149 (1,9 % ) – інші питання соціального захисту громадян.
  • 45 (0,7 %  ) – соціального захисту громадянам, які потерпіли внаслідок аварії на ЧАЕС;
  • 5 (0,3%) – призначення та виплати житлових субсидій.

       Найбільш чисельними залишаються питання щодо надання довідок про виплату коштів  по статтях  37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», надання   соціальних виплат і компенсацій.

       Всі звернення зареєстровані та розглянуті спеціалістами управління у встановлені терміни.   При  оформленні відповідей  звертається увага   на недопущення порушень Інструкції з діловодства управління, обов’язкове посилання на реквізити вихідного номера документа органу влади вищого рівня та грамотного викладення суті відповіді.  Забороняється надсилати документи за підписами осіб, які не уповноважені на право підпису документів 

       На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в управлінні налагоджена робота щодо оперативного та своєчасного надання запитуваної інформації.  За звітний період надійшло 375 запитів на отримання публічної інформації, які опрацьовані згідно чинного законодавства.

       З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та зняття соціальної напруги серед населення району систематично проводиться роз’яснювальна робота. За звітний період проведено  та взято участь в 18 семінарах та онлайн нарадах.                               

       Надруковано в місцевих газетах та оприлюднено на сайті   райдержадміністрації та сайтах громад 28 статей, інформацій з  питань соціального  захисту населення.                                

        Забезпечено належне функціонування «гарячої» телефонної лінії з актуальних питань та соціального захисту за участю начальника управління, на яку звернулося з різними питаннями 10 осіб. На «гарячу» телефонну лінію  управління з питань   державних допомог  та компенсацій  за звітний період звернулося  1354 особи. 

Начальник управління                                                                                                           Лілія СИТНІК

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь