Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Інформація про роботу управління 2022 рік

Соціальний захист громадян

Управлінням соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області забезпечується виконання пріоритетних напрямів державної політики, зокрема державних програм соціального захисту населення щодо надання соціальних виплат.

 Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року № 711 «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Житомирської області», постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2020 № 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів» проведено прийом – передачу особових справ одержувачів всіх державних допомог та гарантій від Народицького, Лугинського, Овруцького, Олевського, Малинського управлінь, які з 01.02.2021 року є відділами управління соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області.

 На обліку в управлінні соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації перебуває 17935 сімей, які отримують наступні допомоги:

  • допомога в зв’язку з вагітністю і пологами – 484 особи;
  • допомога при народженні дитини - 2841 особа;
  • допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 221 особа;
  • допомога на дітей одиноким матерям – 1319 осіб;
  • допомога багатодітним родинам - 1045 осіб;
  • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів –34 особи ;
  • державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям - 2531 особа;
  •  державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 18 осіб;

- допомога при усиновленні дитини – 2 особи;

 - компенсація послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» - 5 осіб;

 - державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 2365 осіб, з них діти з інвалідністю до 18 років – 781 особа;

 - державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 802 особи;

 - компенсація фізичним особам за надання соціальних послуг –672 особи;

 - компенсація непрацюючій особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи або особою, яка досягла 80 років – 396 осіб;

 - допомога по догляду за особами з інвалідністю I- II групи з психічними розладами – 406 осіб ;

 - тимчасова допомога непрацюючим особам, які досягли пенсійного віку, але не набули права на пенсію 16 осіб;

 - соціальна допомога на догляд одиноким особам, яка досягли 80 – річного віку та потребують постійного стороннього догляду - 194 особи;

 - щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам – 4584 особи.

 Профінансовано за рахунок коштів державного бюджету допомог на суму 379476,9 тис.грн.

 Станом на 01.01.2023 року нараховано субсидій в готівковій формі:

- на житлово–комунальні послуги 24070 домогосподарствам на суму 47660.4 тис.грн.

 - на тверде паливо та скраплений газ 7637 домогосподавствам на суму 29520,6 тис.грн.

 Нараховано пільги на житлово-комунальні послуги:

-у грошовій безготівковій формі 5442 домогосподарствам на суму 12029,4 тис.грн.

- у грошовій готівковій формі 7976 домогосподарствам на суму 53067,2 тис.грн.

 Нараховано пільги на тверде паливо та скраплений газ 6907 домогосподарствам на суму 14735,1 тис.грн.

 Підготовлено до передачі до Головного управління Пенсійного фонду України станом на 10.01.2023 року 18718 діючих справ одержувачів житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, в т.ч. по субсидіях - 11136 справ, по пільгам - 7582 справи.

 З початку року відділом контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій було проведено 2687 перевірку достовірності поданої інформації про доходи громадян для призначення всіх видів допомог та субсидій - виявлено - 19 випадків невірно поданих доходів громадян на суму 64,9 тис.грн.

 Зроблено 4903 запити до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та 1272 запитів до Єдиного державного реєстру транспортних засобів про майновий стан громадян, які звернулись за соціальною підтримкою. Виявлено 18 порушень, з них 3 –надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам та 12- ДСД малозабезпеченим сім’ям, 1- державна допомога на дітей одиноким матерям, 1- компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі на догляд за особою, яка досягла 80 років.

 Направлено 9 запитів до Державної прикордонної служби України стосовно перетину кордону громадянами, які звернулись за призначенням субсидії і не вказали отримані доходи, виявлено 2 порушення, припинено надання субсидії та державної соціальної допомоги.

 Відповідно до опрацьованих даних верифікації громадян-отримувачів субсидії та державних допомог, припинено надання субсидії 2 особам (придбання квартири/житлового будинку вартість якого перевищує 50 тис. грн.); 1 особі - допомоги внутрішньо переміщеній особі на проживання (у зв’язку зі смертю); 3 - особам ДСД (наявність у власності двох житлових приміщень).

 Повернуто до державного бюджету 598,3 тис. грн. переплати надміру виплачених коштів соціальних допомог та житлових субсидій, 26,0 тис. грн. переплати скасовано за рішенням суду.

 Направлено 58 запитів до різних підприємств, установ, організацій про підтвердження або спростування виявлених порушень у довідках, що надавались громадянами для призначення допомог та субсидій.

 Надано 1077 відповідей на звернення громадян з приводу нарахування коштів по ст.37,39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» відповідно до рішення Конституційного 339 відзивів на позовні заяви громадян з приводу нарахування коштів по ст.37,39 та 22 інші стороною у справах в яких є управління (відповідач).

 Опрацьовано та підготовлено 1214 відповідей на постанови про відкриття виконавчих проваджень органів ДВС.

 Здійснено перевірку інформації по виконавчих документах, що надійшли до Головного управління ДКС України від Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Житомирській області за ІІІ- ІV квартали 2021 року, І- ІІ квартали 2022 року за актами-звірки, за результатами якої підготовлено та надіслано до УДКС у Житомирській області підтверджуючі довідки на право виплати громадянам коштів відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

 Подано 2 заяви до органів поліції про вчинення кримінального порушення з питання безпідставного отримання соціальних виплат.

 Розміщено на авторизованому електронному майданчику Держзакупівлі онлайн 7 закупівель та 7 планів закупівель, з метою закупівлі товарів, робіт та послуг згідно затверджених кошторисних призначень по управлінню, з них: відкриті торги -1 закупівля; переговорні процедури - 1; спрощені закупівлі – 3; без використання електронної системи закупівель - 2. Опубліковано 9 додаткових угод до діючих процедур закупівель.

 Продовжується робота по створенню вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів соціально-культурного призначення. Рекомендації направлені міським, селищним, сільським радам.

 Відповідно до звернень 898 осіб з інвалідністю сформовано справи та передано до Житомирського відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю для забезпечення протезно-ортопедичними виробами, засобами пересування та реабілітації.

 697 осіб з інвалідністю перебувають на обліку та отримують компенсацію на бензин та транспортне обслуговування.

 Для влаштування на постійне місце проживання в будинок – інтернат сформовано 23 справи пенсіонерів, влаштовано 17 осіб.

 В управлінні на обліку знаходиться 446 організацій, підприємств, установ для отримання пільг та компенсацій відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». З початку року проведено виплат на суму 116803,1 тис.грн.

 Надання щорічної та додаткової відпусток, збереження заробітної плати при переведенні на нижче оплачувану роботу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи профінансовано на суму 53414,6 тис.грн.

 Грошова компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (ст.ст.20,21) профінансовано 6441 особі на суму 30008,2 тис.грн.

 Компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та допомоги на оздоровлення у випадку звільнення громадян на суму - 1045,6 тис.грн.

 Виплачено компенсацію, передбачену постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1997 № 155 «Про порядок та розміри компенсаційних виплат дітям, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи», на суму - 17221,6 тис.грн.

 Профінансовано послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Коростенського району Житомирської області ПП «Школярик» та ФОП «Кравчук Ігор Васильович» на суму 10105,1 тис.грн.

 Проведено виплату грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки за самостійним вибором особи 824 постраждалим особам І категорії ЧАЕС на суму 562,6 тис.грн.

 Профінансовано компенсацію громадянам за втрачене майно у зв'язку з евакуацією, відселенням або самостійним переселенням на суму 264,6 тис.грн.

 Укладено та профінансовано 469 тристоронніх договорів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них 8 дітей, інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС на суму 4180,8 тис.грн.

 Заборгованість по виплатах станом на 01.01.2023 року відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» складає 222786,8 тис.грн. в тому числі:

 - надання щорічної та додаткової відпусток, збереження заробітної плати при переведенні на нижче оплачувану роботу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - 13226,2 тис.грн.;

- щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва (ст.20,21) – 107366,2 тис.грн.;

- компенсаційні виплати дітям передбачені постановою від 08.02.1997 № 155 -

 230,2 тис. грн.;

 -компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та допомоги на оздоровлення у випадку звільнення громадян на суму - 2674,5 тис.грн.;

 - компенсація за втрачене нерухоме майно – 99289,7 тис.грн.

 Видано 2854 пільгових посвідчень, а саме:

 - особа з інвалідністю внаслідок війни – 40;

 - вкладки до посвідчень особи з інвалідністю внаслідок війни- 27;

 - ветеран праці – 2;

 - член сім’ї загиблого(померлого) – 83;

 - вкладки до посвідчення члена сім’ї загиблого(померлого) - 9;

 - особа з інвалідністю з дитинства та дитина з інвалідністю –261;

 - посвідчення потерпілого від аварії на ЧАЕС -1579 в т.ч. дитячих - 887;

 - посвідчення батьків багатодітної сім’ї - 219;

 - посвідчення дитини з багатодітної сім’ї – 634.

 Здійснення фінансових операцій проводиться на 40 реєстраційних рахунках, відкритих в органах Державного казначейства, загальна сума видатків склала 623658,3 тис.грн. (заборгованість всього 222962,1 тис.грн., в т.ч. 222786,8 тис.грн. чорнобильських виплатах та компенсаціях, 175,3 тис.грн. – закладам, які надають реабілітаційні послуги за минулий рік).

 Питання сімейної та гендерної політики, оздоровлення дітей

 Протягом року зареєстровано 61 заяву від батьків для забезпечення оздоровленням дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки за рахунок бюджетних коштів.

 За звітний період оздоровлено 7 дітей в МДЦ «Артек» та 47 дітей пільгових категорій Овруцької територіальної громади - в дитячому оздоровчому закладі «Дениші», 3 дітей відпочили в Республіці Хорватія, а також 36 дітей за кошти благодійних організацій відпочили у Німеччині.

 За звітній період опрацьовано 527 заяв щодо видачі та продовження дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї. Видано 219 посвідчень батьків та 634 посвідчення дитини з багатодітної сім’ї, продовжено термін дії вище зазначених посвідчень 417 особам.

 Проведено 3 засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству.

 За звітний період 2022 року звернень, повідомлень з приводу вчинення домашнього насильства в управління не надходило.

 Направлено до департаменту соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації матеріали на присвоєння почесного звання України «Мати-героїня» 5 багатодітним матерям району.

 На сайті райдержадміністрації в рубриці управління соціальної політики «Питання сім'ї, гендерної рівності, протидії домашньому насильству та торгівлі людьми» розміщені статті: «Потрібна допомога у випадку домашнього насильства», «Як уберегтися від сексуального насильства під час війни», «Сексуальне насильство під час війни», «Всесвітній день протидії людьми», «Європейський день боротьби з торгівлею людьми».

 Виконавська дисципліна та звернення громадян

 Організація роботи з виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України , інших документів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, голови районної військової адміністрації, наказів начальника управління та інших нормативних документів в управлінні соціальної політики Коростенської районної військової адміністрації Житомирської області носить системний характер. Вирішення завдань щодо формування та реалізації державної політики в повній мірі залежить від стану виконавської дисципліни, рівня організації роботи, відповідальності та ініціативності кадрів, належного контролю за виконанням доручень керівних органів державної влади, від своєчасного прийняття та забезпечення безумовного виконання власних рішень.

 Впродовж 2022 року в управлінні соціальної політики Коростенської районної державної (військової) адміністрації Житомирської області проводилася відповідна робота, яка спрямована на зміцнення виконавської дисципліни, дотримання вимог діловодства, підвищення відповідальності працівників за своєчасне та якісне виконання завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних.

 На кожній апаратній нараді начальником управління акцентується увага саме на вирішенні питань виконавської дисципліни.

 Організовано роботу щодо реалізації державної політики з питань управління персоналом, підвищено професійну компетентність 93 державних службовців та отримано після проходження загальних професійних та короткострокових програм підвищення кваліфікації 293 сертифікати, в результаті самоосвіти отримано 243 сертифікати.

 За рік до управління соціальної політики Коростенської районної державної (військової) адміністрації Житомирської області надійшов 4661 документ, в тому числі контрольних 2194. Зареєстровано 432 внутрішніх (заяв, доповідних, пояснювальних записок тощо) документів.

Дані про кількість документів, які надійшли до управління та перебували на контролі наведені в таблиці:

 

№ п/п

 

Назва установи вищого рівня

Документи , які надійшли до УСП

за 12 місяців 2022 року

всього:

в т.ч., які контролювались

1

Департамент соціального захисту населення

422

190

2

Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат

161

44

3

Національна соціальна сервісна служба

20

9

4

Коростенська РВА

83

13

5

Розпорядження голови РВА

26

2

6

ОВА

826

301

7

Розпорядження голови ОВА

18

12

8

Інші установи та організації

3105

61

9

Внутрішні

432

-

 

Всього:

5093

632

 Станом на 01.01.2023 року на контролі в управлінні знаходиться 227 довгострокових документів: щомісячних – 100, щоквартальних – 85, річних та піврічних – 42.

 За звітний період відправлено 4061 документ вихідної інформації. Протягом зазначеного періоду з порушеннями встановленого терміну до організацій влади вищого рівня не надано жодної інформації.

 З початку року до управління надійшло та опрацьовано 1569 письмових звернень громадян, що 2688 звернень менше у порівнянні з 2021 роком.

 В результаті аналізу виявлено, що із усіх порушених питань у письмових зверненнях актуальними стали питання:

  • 1077 (69%) – надання довідок громадянам про виплату коштів по ст. 37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
  • 230 (15 % ) – призначення та проведення соціальних виплат і компенсацій;
  • 143 (9 %) – інші питання соціального захисту громадян;
  • 79 (5 % ) – соціального захисту громадянам, які потерпіли внаслідок аварії на ЧАЕС;
  • 40 (2 % ). призначення та виплати житлових субсидій;

 Найбільш чисельними залишаються питання щодо надання довідок про виплату коштів по статтях 37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», надання соціальних виплат і компенсацій.

 Всі звернення зареєстровані та розглянуті спеціалістами управління у встановлені терміни. При оформленні відповідей звертається увага на недопущення порушень Інструкції з діловодства управління, обов’язкове посилання на реквізити вихідного номера документа органу влади вищого рівня та грамотного викладення суті відповіді. Забороняється надсилати документи за підписами осіб, які не уповноважені на право підпису документів

 На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в управлінні налагоджена робота щодо оперативного та своєчасного надання запитуваної інформації. За звітний період надійшло 35 запитів на отримання публічної інформації, які опрацьовані згідно чинного законодавства.

 З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та зняття соціальної напруги серед населення району систематично проводиться роз’яснювальна робота. За звітний період проведено семінарів та онлайн нарад – 15.

 Надруковано в місцевих газетах та оприлюднено на сайті райдержадміністрації та сайтах громад 70 статей, інформацій з питань соціального захисту населення.

 Забезпечено належне функціонування «гарячої» телефонної лінії з актуальних питань та соціального захисту за участю начальника управління, на яку звернулося з різними питаннями 22 особи. На «гарячі» телефонні лініі управління з питань надання житлових субсидій та державних допомог, пільг та компенсацій за звітний період звернулося 1667 осіб.

 Начальник управління соціальної політики

Коростенської районної військової адміністрації

Лілія СИТНІК

20 Лютого, 2022 р., 10:22
З липня місяця 2021 року наш район працює в Пілотному проєкті Мінсоцполітики щодо дослiдно-промислової експлуатації Єдиної  інформаційної  системи соціальної сфери.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь