Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Інформація про роботу управління за 2020 рік

Управлінням соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області в повному обсязі забезпечено виконання пріоритетних напрямів державної політики, зокрема державних програм соціального захисту населення щодо надання допомог, компенсацій, пільг та житлових субсидій.

На обліку у відділі грошових виплат та компенсацій перебуває 2214 сімей, які отримують наступні допомоги:

  • допомога в зв’язку з вагітністю і пологами –115 осіб;
  • допомога при народженні дитини 586 осіб;
  • допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 48 осіб;
  • допомога на дітей одиноким матерям –186 осіб;
  • допомога багатодітним родинам - 232 особи;
  • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 4 особи;
  • державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 334 особи;
  •  державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 6 осіб;

- допомога при усиновленні дитини – 2 особи;

 - компенсація послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» - 6 осіб;

 - державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 412 осіб, з них діти з інвалідністю до 18 років – 98 осіб;

 - державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 129 осіб;

 - компенсація фізичним особам за надання соціальних послуг – 74 особи;

 - допомога по догляду за інвалідами I- II груп з психічними розладами – 47 осіб;

 - тимчасова допомога непрацюючим особам,які досягли пенсійного віку, але не набули права на пенсію –6 осіб;

 - щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам - 27 особам.

 Профінансовано за рахунок коштів державного бюджету допомог на суму 54674,8 тис.грн.

 На обліку перебуває як внутрішньо переміщених 123 особи (взято на облік в 2020 році - 2 особи) з них 26 дітей. 29 сім’ям призначено та профінансовано щомісячну адресну допомогу на суму 574,8 тис.грн.

 Станом на 01.01.2021 року звернулось за призначенням субсидій 1875 гро –мадян. Призначено – 1577 домогосподавствам на тверде паливо та скраплений газ.

 На житлово–комунальні послуги отримують субсидію 2813 домогоспо-дарств (проведено автоматизований перерахунок по 1230 домогосподарствам з травня 2020 без звернення громадян).

 Проведено перерахунок субсидій на природний газ в зв’язку зі змінами тарифів:

з 01.01.2020 року 1251 домогосподарству;

 з 01.02.2020 року 1361 домогосподарству;

 з 01.03.2020 року 1379 домогосподарствам;

 з 01.04.2020 року 1391 домогосподарству;

 з 01.05.2020 року 1154 домогосподарствам;

 з 01.06.2020 року 1148 домогосподарствам;

 з 01.07.2020 року 1154 домогосподарствам;

 з 01.08.2020 року 1240 домогосподарствам;

     з 01.09.2020 року 1256 домогосподарствам;

     з 01.10.2020 року 1258 домогосподарствам;

     з 01.11.2020 року 1261 домогосподарству;

з введенням послуги «розподіл природного газу» 1356 домогосподарствам. Проведено перерахунок субсидій в зв’язку із збільшенням норм на 50% на житлово – комунальні послуги 2755 домогосподарствам та здійснено автоматич ний перерахунок субсидій без звернення громадян на 1171 домогосподарство з жовтня 2020 року.

 Підготовлено реєстри одержувачів субсидій станом на 01.01.2021 року на 22808 домогосподарств на загальну суму 17883,0 тис.грн., з них:

 - у безготівковій формі для зарахування субсидій Ощадбанком на 572 домогосподарства на суму 513,2 тис.грн.;

 - для готівкових виплат через почтові відділення зв’язку на 8625 домогосподарств на суму 8509,9 тис.грн.

 - для готівкових виплат через банківські установи на 13611 домогосподарств на суму 8859,9 тис.грн., в тому числі нараховано субсидій на тверде паливо та скраплений газ 1576 домогосподарств на суму 5500,8 тис.грн.

 Середній розмір субсидії становить: в серпні на тверде паливо та скраплений - 3520,06 грн., на житлово – комунальні послуги – 120,39грн., в листопаді на тверде паливо та скраплений – 3599,9 грн., на житлово – комунальні послуги – 992,6 грн., в грудні відповідно – 3490,3 грн., та - 1041,0 грн.

 Постійно проводяться перевірки достовірності поданої інформації про доходи громадян для призначення всіх видів допомог й субсидій. З початку року головним соціальним інспектором перевірено доходи 6557 осіб. В результаті перевірок виявлено 35 випадків неправомірно поданих доходів для призначення допомоги, на суму 85,0 тис.грн.

 Проводилась претензійно-позовна робота за фактами незаконно отриманих коштів державних допомог та житлових субсидій. Так за 2020 рік органами судової влади прийнято рішення по стягненню з громадян незаконно отриманих коштів в сумі 67798,5 грн. та 4041 грн. судового збору.

 Підготовлено 551 відповідь на звернення громадян з приводу нарахування коштів по ст.37,39 «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» відповідно до рішення Конституційного Суду України №6-р/2018 від 17.07.2018.

 Подано 64 відзиви до судів різних інстанцій на пред’явлені позови громадян, відповідачем по справам яких є управління, з них: з питань звільнення -1, компен сація за житло-1, втрата майна на радіоактивно забрудненій території -1, чорно- бильські виплати - 61.

 Зареєстровано в Центрально-західному міжрегіональному управлінні Мініс- терства юстиції (м.Хмельницький) розпорядження голови Коростенської районної державної адміністрації від 16.07.2020 № 125 «Про затвердження середньої вартос ті ритуальних послуг для відшкодування витрат на поховання померлих (загиблих) учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалід ністю внаслідок війни» та наказ начальника управління від 26.08. 2020 № 30/о «Про затвердження Порядку проведення особистого прийому громадян в управлі- нні соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Жито- мирської області.

 На виконанні в органах державної виконавчої служби знаходиться 3 заяви про примусове виконання рішень судів.

 Направлено до відділу примусового виконання рішень управління забезпече ння примусового виконання рішень у Житомирській області листи - відповіді з розрахунками на постанови про відкриття виконавчого провадження по виконан- ню постанов суду щодо зобов’язання управління здійснити перерахунки виплат відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» в кількості 156.

 Здійснено перевірку інформації по виконавчих документах, що надійшли до Головного управління ДКС України від Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Житомирської області за актом приймання -передавання поквартально у 2020 році за результатами якої підготовле но та надіслано до УДКС у Житомирської області 4 акти-звірки, направлено 71 довідку про суму нарахованих коштів, та суму стягнутих коштів за рішеннями судів до виплати.

 Розміщено на авторизованому електронному майданчику Держзакупівлі онлайн 35 закупівель та 35 планів закупівель, з метою закупівлі товарів, робіт та послуг згідно затверджених кошторисних призначень по управлінню, з них: відкриті торги - 1 закупівля ; переговорні процедури - 2 закупівлі; закупівлі без використання електронної системи – 32.

 На виконання постанови КМУ від 08.06.2016 року № 365 «Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам» з метою контро - лю за здійсненням соціальних виплат переміщеним особам перевірено та складено акти обстеження матеріально - побутових умов проживання 21сім’ї внутрішньо переміщених осіб, також обстежено 115 сімей – отримувачів інших соціальних виплат.

 Продовжується робота по виконанню Указу Президента України від 18.03.2015 № 150/2015 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції» та розпорядження голови районної державної адмі- ністрації від 14.08.2014 № 270 щодо підтримки учасників антитерористичної операції та родин загиблих.

 «Соціальні паспорти» складено 100% на учасників антитерористичної операції та членів сімей загиблих - 247 паспортів, з них 232 - на демобілізованих, 15 - членів сімей загиблих.

 На черзі для отримання путівки перебуває 33 учасники АТО/ООС, з них 6 взято на облік в поточному році. Оздоровлено 18 осіб, відшкодовано за санаторно- курортні послуги учасників АТО/ООС 221,5 тис.грн

 Надано послуги з психологічної реабілітації 6 особам на 65,6 тис.грн.

 Пройдено навчання на водія категорії «В» ТОВ «Технічний ліцей» 2 особа- ми, вартість становить 15,3 тис.грн.

 Відповідно до постанови КМУ від 27.03.2019 р. № 309 надано реабілітаційні послуги 7 дітям з інвалідністю, профінансовано надані послуги на суму 132,8 тис.грн.

 До ЄДАРП внесено інформацію на 225 учасників бойових дій.

 Нараховано пільги на житлово-комунальні послуги:

 - у грошовій безготівковій формі 1795 домогосподарствам на суму 1842,9 тис.грн.

 - готівкових виплат через банківські установи 409 особам на суму 1646,9 тис. грн.,через поштові відділення 26 особам на суму 66,5 тис.грн.; - на тверде паливо 981 домогосподарству на суму 1568,0 тис.грн., на скраплений газ 226 домогосподарствам на суму 41,1 тис.грн.

 Видано 129 довідок на ліки та зубопротезування.

 Проведено виплату матеріальної допомоги 21 військовослужбовцю, звільне- ному з військової служби, згідно постанови КМУ від 08.04.2015 № 185 на суму 104,9 тис.грн.

 З початку року матеріальну допомогу за рахунок коштів державного бюджету отримали 20 осіб з інвалідністю та непрацюючих малозабезпечених осіб на суму 18,7 тис.грн.

 Проведено виплату матеріальної допомоги за рахунок коштів районного бюджету 146 особам на суму 216,0 тис.грн.; за рахунок коштів Ушомирської сільської ради - 565 особам на суму 1437,3 тис.грн. та Горщиківської сільської ради - 109 особам на суму 168,3 тис.грн.

 Продовжується робота по створенню вільного доступу осіб з обмеженими фі- зичними можливостями до об'єктів соціально-культурного призначення. Направле ні відповідні рекомендації сільським радам та ОТГ.

 В управлінні на обліку знаходиться 65 організацій, підприємств, установ для отримання пільг та компенсацій відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». З початку року проведено виплат на суму 10705,4 тис.грн.

 Компенсації для 1, 2 категорії (ст.ст.20,21) профінансовано 433 особам на суму 2433,4 тис.грн. Щорічні відпустки працівникам, які працюють на радіоактивно – забруднених територіях (ст.47) профінансовано на суму 4322,3 тис.грн. та щорічну допомогу на оздоровлення (ст. 48) на суму 189,4 тис.грн.

 Профінансовано виплату компенсації за здане майно на радіоактивно забрудненій території на суму 1411,8 тис.грн. та виплату за проведену оцінку майна 28,0 тис.грн.

 Призначено компенсаційні виплати, передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1997 № 155 «Про порядок та розміри компен-саційних виплат дітям, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи», на 720 потерпілих дітей шкільного віку на суму 647,6 тис.грн., відшкодовано Комбінату громадського харчування Коростенської райспоживспілки за послуги з організації безоплатного харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 975,7 тис.грн.

 На медичне обслуговування громадян надано пільгових рецептів 198 особам на суму 572,2 тис.грн., пільгове зубопротезування 34 особам на суму 58,0 тис.грн.

 Прийнято 120 заяв на санаторно – курортне лікування та 134 заяви на компенсацію замість санаторно-курортної путівки від громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Проведено виплату грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки за самостійним вибором особи 124 постраждалим особам І категорії ЧАЕС на суму 71,1 тис. грн.

 Укладено 85 тристоронніх договорів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них 4 дитини, інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС. Оздоровлено 85 осіб відповідної категорії, профінансовано договорів на суму 624,1 тис.грн.

 Заборгованість по виплатах станом на 01.01.2021 відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» складає 3105,9 тис.грн., в тому числі:

 - щорічна відпустка працівникам, які працюють на радіоактивно – забруднених територіях (ст.47) 468,1 тис.грн.;

- щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва (ст.20,21) – 200,0 тис. грн.; - щорічна допомога на оздоровлення (ст.48) – 0,1 тис. грн;

- компенсаційні виплати, передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1997 № 155 - 45,8 тис.грн.;

- компенсація за втрачене майно – 2388,3 тис.грн.;

- витрати на оцінку майна - 3,6 тис.грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 року № 321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів» особи з інвалідністю району забезпечуються засобами пересування та реабілітації згідно з медичними показаннями.

 Видано 185 направлень на виготовлення протезно-ортопедичних виробів, засобів пересування та реабілітації.

 Протягом звітного періоду відшкодовано підприємствам - виробникам 3379,5 тис.грн. згідно 100 укладених договорів. Проведено виплату компенсації за самостійно придбані 3 мобільних телефони.

 74 особи з інвалідністю перебувають на обліку та отримують компенсацію на бензин та транспортне обслуговування.

 Оздоровлено 10 осіб з інвалідністю загального захворювання, з них 3 особи з супровідником та три особи з інвалідністю (спинальники). Профінансовано за санаторно - курортні послуги в сумі 167,2 тис.грн.

 По путівках Мінсоцполітики оздоровлено 21 особу з інвалідністю.

 45 соціальних робітників відділення соціальної допомоги вдома територіаль - ного центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Коростенсь кого району на даний час обслуговують 480 осіб, серед них 162 особи – одинокі пенсіонери, які не мають дітей, а також 3 особи з інвалідністю внаслідок війни, 3 учасники бойових дій, 72 учасники війни, 20 членів сімей померлих ветеранів війни.

 Надано платні послуги 194 особам на суму 155,7 тис. грн.

 Для влаштування на постійне місце проживання в будинок – інтернат видано 7 путівок пенсіонерам.

 Видано 341 пільгове посвідчення, а саме:

 - особа з інвалідністю внаслідок війни –5;

 - учасник війни - 2;

 - ветеран праці – 5;

 - член сім’ї загиблого(померлого) - 1;

 - особа з інвалідністю з дитинства та дитина з інвалідністю – 19;

 - посвідчення потерпілого від аварії на ЧАЕС - 107, в т.ч. дитячих - 54;

 - посвідчення батьків багатодітної сім’ї - 41;

 - посвідчення дитини з багатодітної сім’ї – 161.

 Відповідно до заходів передбачених районними програмами управлінню протягом року Коростенською районною радою на підставі рішень сесій виділено 1486,3 тис. грн., а саме:

 - на районну комплексну Програму соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, пенсіонерів та незахищених верств населення 549,4 тис.грн.:

 - на компенсацію фізичним особам – 264,0 тис.грн. (Горщиківська громада – 35,8 тис.грн.; Ушомирська громада – 106,3 тис.грн ; район – 121,9 тис.грн);

 - на пільги по зору – 39,4 тис.грн. (Горщиківська громада – 12,5 тис.грн.; Ушомирська громада – 6,4 тис.грн.; район – 20,5 тис.грн.);

 - матеріальна допомога згідно розпоряджень голови РДА – 246,0 тис.грн. Горщиківська громада – 5 тис.грн.; Ушомирська громада – 25,0 тис.грн.; район – 216,0 тис.грн.);

 По Програмі співфінансування пільг з районного бюджету у 2020 році управлінню було виділено 259,1 тис.грн.:

 - 202,8 тис.грн. на компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян (Ушомирська громада – 114,0 тис.грн., район – 79,1 тис.грн., Горщиківська громада – 9,7 тис. грн.);

 - 26,5 тис.грн. на компенсаційні виплати на пільговий проїзд залізничним транспортом окремим категоріям громадян (Ушомирська громада 2,5 тис. грн., Горщиківська громада – 4,0 тис.грн., район – 20,0 тис.грн.);

 - 29,8 тис.грн. на оплату послуг зв'язку (Ушомирська громада – 10,0 тис.грн., район – 17,9 тис.грн Горщиківська громада – 1,9 тис.грн.).

 На програму делегованих повноважень – 677,5 тис.грн.

 Здійснення фінансових операцій проводиться на 61 реєстраційному рахунку, відкритих в органах Державного казначейства, загальна сума видатків склала 91662,4 тис.грн.

 Звернення громадян

 З початку року до управління надійшло та опрацьовано 445 письмових звернень громадян, що 311 звернень більше у порівнянні з 2019 роком.

 Найбільш чисельними залишаються питання щодо надання довідок про виплату коштів по статтях 37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та питання призначення житлових субсидій, надання соціальних виплат та компенсацій.

 Всі звернення зареєстровані та розглянуті спеціалістами управління у встановлені терміни.

 На виконання Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам району прийнято 76 осіб, яким надано відповідну допомогу з юридичних питань.

 Керівництво та спеціалісти управління з метою зменшення соціальної напруги серед населення району та надання роз’яснень по питаннях призначення та виплати допомог, субсидій, пільг беруть участь у виїзних прийомах.

 На семінарах та нарадах надаються роз’яснення та вирішуються проблемні питання стосовно соціального захисту населення. З початку року взято участь у 11 виїзних прийомах, проведено 18 семінарів, нарад, засідань круглого столу, онлайн – засідань.

 Надруковано в місцевій газеті та оприлюднено на сайті райдержадміні- страції 162 інформації, статті з актуальних питань соціального захисту населення.

 Забезпечено належне функціонування «гарячої» телефонної лінії за участю начальника управління на яку звернулося з різними питаннями 11 осіб, на «гарячу» телефонну лінію з питань надання житлових субсидій звернулося 333 особи.  

 Питання сімейної та гендерної політики, оздоровлення дітей

 До банку даних дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, внесено 2687 дітей. Прийнято 29 заяв від батьків для забезпечення путівками за рахунок бюджетних коштів.

4 дитини з пільгових категорій оздоровлені в ДП «МДЦ «Артек» за державні кошти та одна дитина пільгової категорії - УДЦ «Молода гвардія».

 20 дітей – вихованців Ушомирської ДЮСШ забезпечені відпочинком в ДСОК «Спортіум» Миколаївської області.

На 2-х засіданнях колегії районної державної адміністрації розглянуто питання щодо підготовки та проведення оздоровлення дорослого населення та дітей, які потребують особливої соціальної уваги, а також заслухано питання щодо взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми.

 З початку 2020 року отримано 6 повідомлень з приводу вчинення домаш -нього насильства від Коростенського відділу поліції ГУНП в Житомирській області.

Проведено 1 засідання робочої групи з питань попередження насильства в сім’ї, на якому розглянуті питання про факти скоєння домашнього насильства в сім’ях району. По кожному питанню прийнято відповідне рішення.

Проведено 4 засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству.

 Зареєстровано та опрацьовано 159 заяв щодо видачі та продовження дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї. Видано 41 посвідчення батьків та 161 посвідчення дитини з багатодітної сім’ї, продовжено термін дії вище зазначених посвідчень 81 особі.

 З 25 листопада 2020 року в рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» проведено районних конкурс малюнка учнів 1-5 класів на тему: «Світ без насильства очима дітей», та конкурс шкільної газети для учнів 6-11 класів на тему «Розвиток у сучасної молоді культури толерантності».

 Переможці конкурсу нагороджені дипломами та цінними подарунками, всі інші учасники отримали подяки та заохочувальні подарунки.

 На виконання заходів районної цільової Програми реалізації сімейної, гендерної політики на 2020 рік, з нагоди новорічних та різдвяних свят для дітей з інвалідністю, які перебувають на обліку в управлінні придбано новорічні подарунки.

Начальник управління соціальної політики 

Коростенської районної державної адміністрації

Лілія СИТНІК


Інформація про роботу управління за І квартал 2020 року

Інформація про роботу управління  за  січень – червень  2020 року

Інформація про роботу управління за січень-вересень 2020 року

Інформація про роботу управління за 2020 рік

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи готові ви вакцинуватись від COVID-19?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь