Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Інформація про роботу управління за І півріччя 2022 року

Соціальний захист громадян

Управлінням соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області забезпечується виконання пріоритетних напрямів державної політики, зокрема державних програм соціального захисту населення щодо надання допомог, компенсацій, пільг та житлових субсидій.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року № 711 «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Житомирської області», постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2020 № 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів» проведено прийом – передачу особових справ одержувачів всіх державних допомог та гарантій від Народицького, Лугинського, Овруцького, Олевського, Малинського управлінь, які з 01.02.2021 року є відділами управління соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області.

На обліку у відділі з питань призначення та виплати державних соціальних допомог перебуває 18032 сім’ї, які отримують наступні допомоги:

  • допомога в зв’язку з вагітністю і пологами - 214 осіб;
  • допомога при народженні дитини - 2798 осіб;
  • допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 206 осіб;
  • допомога на дітей одиноким матерям - 869 осіб;
  • допомога багатодітним родинам - 1044 особи;
  • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів –33 особи;
  • державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям - 2282 особи;
  •  державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 22 особи;
  • - допомога при усиновленні дитини – 3 особи;
  •  - компенсація послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» - 6 осіб;
  •  - державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 2337 осіб, з них діти з інвалідністю до 18 років – 750 осіб;
  •  - державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 774 особи;
  •  - компенсація фізичним особам за надання соціальних послуг –639 осіб;
  •  - компенсація непрацюючій особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи або особою, яка досягла 80 років – 477осіб;
  •  - допомога по догляду за особами з інвалідністю I- II групи з психічними розладами – 274 особи;
  •  - тимчасова допомога непрацюючим особам, які досягли пенсійного віку, але не набули права на пенсію 21 особа;
  •  - соціальна допомога на догляд одиноким особам, яка досягли 80 – річного віку та потребують постійного стороннього догляду -225 осіб;
  •  - щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам – 5808 осіб.

 Профінансовано за рахунок коштів державного бюджету допомог на суму 184030,8 тис.грн.

 Станом на 01.07.2022 року нараховано субсидій в готівковій формі:

- на житлово-комунальні послуги 12105 домогосподарствам на суму 34743,8 тис.грн.

 - на тверде паливо та скраплений газ 7887 домогосподарствам на суму 26085,1 тис.грн.

 З початку року відділом контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій було проведено 189 перевірок достовірності поданої інформації про доходи громадян для призначення всіх видів допомог та субсидій – виявлено 9 випадків невірно поданих доходів громадян на суму 17,5 тис. грн.

 Зроблено 1243 запити до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та 1252 запити до Єдиного державного реєстру транспортних засобів про майновий стан громадян, які звернулись за соціальною підтримкою. Виявлено 4 порушення, з них 2 - надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам та 1-ДСД малозабезпеченим сім’ям,1- державна допомога на дітей одиноким матерям.

 Направлено 9 запитів до Державної прикордонної служби України стосовно перетину кордону громадянами, які звернулись за призначенням субсидії і не вказали отримані доходи, виявлено 1 порушення, припинено надання субсидії та державної соціальної допомоги.

 Відповідно до опрацьованих даних верифікації громадян - отримувачів субсидії та державних допомог, припинено надання субсидії 2 особам (придбання квартири/житлового будинку вартість якого перевищує 50 тис. грн.).

 Повернуто до державного бюджету 132,3 тис. грн. переплати надміру виплачених коштів соціальних допомог та житлових субсидій.

 Направлено 29 запитів до різних підприємств, установ, організацій про підтвердження або спростування виявлених порушень у довідках, що надавались громадянами для призначення допомог та субсидій.

 

 Надано 728 відповідей на звернення громадян з приводу нарахування коштів по ст.37,39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» відповідно до рішення Конституційного Суду України № 6-р/2018 від 17.07.2018.

 Підготовлено 163 відзиви на позовні заяви громадян з приводу нарахування коштів по ст.37,39 стороною у справах в яких є управління (відповідач).

 Опрацьовано та підготовлено 156 відповідей на постанови про відкриття виконавчих проваджень органів ДВС.

 Здійснено перевірку інформації по виконавчих документах, що надійшли до Головного управління ДКС України від Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Житомирській області за ІІІ квартал 2021 року за актом-звірки, за результатами якої підготовлено та надіслано до УДКС у Житомирській області підтверджуючі довідки на право виплати громадянам коштів відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

 Розміщено на авторизованому електронному майданчику Держзакупівлі онлайн 4 закупівлі та 4 плани закупівель, з метою закупівлі товарів, робіт та послуг згідно затверджених кошторисних призначень по управлінню, з них: переговорні процедури - 1 закупівлі; спрощені закупівлі – 3.

 Нараховано пільги на житлово-комунальні послуги:

 - у грошовій безготівковій формі 8442 домогосподарствам на суму 12335,5 тис.грн.

 Нараховано пільги на тверде паливо та скраплений газ 5866 домогосподарствам на суму 10809,5 тис.грн.

 Продовжується робота по створенню вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів соціально-культурного призначення. Відповідні рекомендації направлені міським, селищним, сільським радам.

 Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 року № 321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів» особи з інвалідністю району забезпечуються засобами пересування та реабілітації згідно з медичними показаннями.

 Видано 377 направлень на виготовлення протезно-ортопедичних виробів, засобів пересування та реабілітації.

 726 осіб з інвалідністю перебувають на обліку та отримують компенсацію на бензин та транспортне обслуговування.

 Планується проведення оздоровлення по путівках Мінсоцполітики осіб з інвалідністю.

 Для влаштування на постійне місце проживання в будинок – інтернат сформовано 7 справ пенсіонерів, влаштовано 6 осіб.

 В управлінні на обліку знаходиться 434 організації, підприємства, установи для отримання пільг та компенсацій відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

 З початку року проведено виплат на суму 31469,8 тис.грн.

 Грошова компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (ст.ст.20,21) профінансовано 6119 особам на суму 1299,6 тис.грн.

 Щорічні відпустки працівникам, які працюють на радіоактивно – забруднених територіях профінансовано на суму 21622,7 тис.грн. та щорічну допомогу на оздоровлення (ст. 48) на суму 145,6 тис.грн.

 Виплачено компенсацію, передбачену постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1997 № 155 «Про порядок та розміри компенсаційних виплат дітям, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи», на суму 2352,3 тис.грн.

 Профінансовано послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Коростенського району Житомирської області ПП «Школярик» та ФОП «Кравчук Ігор Васильович» на суму 5651,7 тис.грн.

 Проведено виплату грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки за самостійним вибором особи 510 постраждалим особам І категорії ЧАЕС на суму 345,3 тис.грн.

 Укладено 20 тристоронніх договорів на оздоровлення громадян, які постраж дали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 175,5 тис.грн., оздоровлено 10 осіб, профінансовано 6 договорів санаторно-курортним закладам за проведене оздоровлення потерпілих громадян району на суму 52,6 тис.грн.

 Заборгованість по виплатах станом на 01.07.2022 року відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» складає 227854,6 тис.грн. в тому числі:

 - щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва (ст.20,21) – 107366,2 тис.грн.;

- компенсаційні виплати дітям передбачені постановою від 08.02.1997 № 155 -

 230,2 тис. грн

- щорічна допомога на оздоровлення, відпустка працівникам, які працюють на радіоактивно – забруднених територіях (ст.48) – 2686,5 тис.грн.;

- щорічні відпустки працівникам, які працюють на радіоактивно – забруднених територіях - 17088,9 тис.грн.

- компенсація за втрачене нерухоме майно –100482,8тис.грн.

 Видано 1123 пільгові посвідчення, а саме:

 - особа з інвалідністю внаслідок війни – 22;

 - вкладки до посвідчень особи з інвалідністю внаслідок війни- 16;

 - ветеран праці – 1;

 - член сім’ї загиблого(померлого) – 14;

 - вкладки до посвідчення члена сім’ї загиблого(померлого) - 5;

 - особа з інвалідністю з дитинства та дитина з інвалідністю –78;

 - посвідчення потерпілого від аварії на ЧАЕС - 640 в т.ч. дитячих - 373;

 - посвідчення батьків багатодітної сім’ї - 89;

 - посвідчення дитини з багатодітної сім’ї – 258.

 Здійснення фінансових операцій проводиться на 60 реєстраційних рахунках, відкритих в органах Державного казначейства, загальна сума видатків склала 325743,4 тис.грн. (заборгованість 227854,6 тис.грн. чорнобильських виплатах та компенсаціях, 175,3 тис.грн. – закладам, які надають реабілітаційні послуги за минулий рік)

 

 Звернення громадян

 З початку року до управління надійшло та опрацьовано 928 письмових звернень громадян, що 1211 звернень менше у порівнянні з 2021 роком.

 В результаті аналізу виявлено, що із усіх порушених питань у письмових зверненнях актуальними стали питання:

728 (79%) – надання довідок громадянам про виплату коштів по ст. 37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

19 (2 % ) – призначення та виплати житлових субсидій;

95 (10 %) – призначення та проведення соціальних виплат і компенсацій;

40 ( 4 % ) – соціального захисту громадянам, які потерпіли внаслідок аварії на ЧАЕС;

46 (5 % ) – інші питання соціального захисту громадян.

 Найбільш чисельними залишаються питання щодо надання довідок про виплату коштів по статтях 37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», надання соціальних виплат і компенсацій та питання призначення житлових субсидій.

 Всі звернення зареєстровані та розглянуті спеціалістами управління у встановлені терміни.

 На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в управлінні налагоджена робота щодо оперативного та своєчасного надання запитуваної інформації. За звітний період надійшло 22 запити на отримання публічної інформації, які опрацьовані згідно чинного законодавства.

 З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та зняття соціальної напруги серед населення району систематично проводиться роз’яснювальна робота. За звітний період проведено семінарів та нарад – 9.

 Надруковано в місцевих газетах та оприлюднено на сайтах райдержадміністрації, громад 32 статті, інформації з питань соціального захисту населення.

 Забезпечено належне функціонування «гарячої» телефонної лінії з актуальних питань та соціального захисту за участю начальника управління, на яку звернулося з різними питаннями 9 осіб та «гарячих» телефонних ліній відділів №1 (Народичі), №2 (Лугини), №3 (Овруч), №4 (Олевськ), №5 (Малин) на які звернулося 519 осіб. На «гарячу» телефонну лінію з питань надання житлових субсидій за звітний період звернулося 67 осіб.

 Питання сімейної та гендерної політики, оздоровлення дітей

 Станом на 01.07.2022 р. зареєстровано 41 заяву від батьків для забезпечення оздоровленням дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки за рахунок бюджетних коштів.

 В січні поточного року 47 дітей, пільгової категорії Овруцької територіальної громади оздоровлені в дитячому оздоровчому закладі «Дениші».

 З 24 лютого, після вторгнення рф в Україну, оздоровлення дітей в оздоровчих закладах України призупинено.

 За звітній період опрацьовано 249 заяв щодо видачі та продовження дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї. Видано 80 посвідчень батьків та 249 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї, продовжено термін дії вище зазначених посвідчень 251 особі.

 Протягом І півріччя проведено 2 засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству.

 За звітний період 2022 року звернень, повідомлень з приводу вчинення домашнього насильства в управління не надходило.

 На сайті райдержадміністрації в рубриці управління соціальної політики «Питання сім'ї, гендерної рівності, протидії домашньому насильству та торгівлі людьми» розміщені статті: «Потрібна допомога у випадку домашнього насильства», «Як уберегтися від сексуального насильства під час війни», «Сексуальне насильство під час війни» тощо.

Начальник управління соціальної політики

Коростенської районної військової адміністрації

Лілія СИТНІК

20 Лютого, 2022 р., 10:22
З липня місяця 2021 року наш район працює в Пілотному проєкті Мінсоцполітики щодо дослiдно-промислової експлуатації Єдиної  інформаційної  системи соціальної сфери.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь