Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Інформація про роботу управління за січень-вересень 2020 року

Управлінням соціальної політики Коростенської райдержадміністрації Житомирської області в повному обсязі забезпечено виконання пріоритетних напрямів державної політики, зокрема державних програм соціального захисту населення щодо надання допомог, компенсацій, пільг та житлових субсидій.

На обліку у відділі грошових виплат та компенсацій перебуває 2067 сімей, які отримують наступні допомоги:

  • допомога в зв’язку з вагітністю і пологами – 88 осіб;
  • допомога при народженні дитини 600 осіб;
  • допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 45 осіб;
  • допомога на дітей одиноким матерям – 154 особи;
  • допомога багатодітним родинам – 233 особи;
  • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів –7 осіб;
  • державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 225 осіб;
  • державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 6 осіб;
  • допомога при усиновленні дитини – 3 особи;
  • компенсація послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» – 6 осіб;
  • державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 415 осіб, з них діти з інвалідністю до 18 років – 98 осіб;
  • державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 114осіб;
  • компенсація фізичним особам за надання соціальних послуг – 89 осіб;
  • допомога по догляду за інвалідами I-II груп з психічними розладами – 49 осіб;
  • тимчасова допомога непрацюючим особам,які досягли пенсійного віку, але не набули права на пенсію –6 осіб;
  • щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам – 27 особам.

Профінансовано за рахунок коштів державного бюджету допомог на суму 39573,7 тис.грн.

На обліку перебуває як внутрішньо переміщених 125 осіб (взято на облік в 2020 році – 2 особи) з них 27 дітей. 29 сім’ям призначено та профінансовано щомісячну адресну допомогу на суму 436,6 тис.грн.

Станом на 01.10.2020 року звернулось за призначенням субсидій 1690 громадян. Призначено – 1528 домогосподавствам на тверде паливо та скраплений газ.

На  житлово-комунальні послуги отримують субсидію 2660 домогосподарств (проведено автоматизований перерахунок по 1191 домогосподарству).

Проведено перерахунок субсидій на природний газ в зв’язку зі змінами тарифів:

  • з 01.01.2020 року 1251 домогосподарству;
  • з 01.02.2020 року 1361 домогосподарству;
  • з 01.03.2020 року 1379 домогосподарствам;
  • з 01.04.2020 року 1391 домогосподарству;
  • з 01.05.2020 року 1154 домогосподарствам;
  • з 01.06.2020 року 1148 домогосподарствам;
  • з 01.07.2020 року 1154 домогосподарствам;
  • з 01.08.2020 року 1240 домогосподарствам;
  • з 01.09.2020 року 1256 домогосподарствам;
  • з введенням послуги «розподіл природного газу» 1356 домогосподарствам. Проведено перерахунок субсидій в зв’язку із збільшенням норм на 50% на житлово – комунальні послуги 2755 домогосподарствам.

Підготовлено реєстри одержувачів субсидій станом на 01.10.2020 року на 15441 домогосподарство на загальну суму 11508,3 тис.грн., з них:

  • у безготівковій формі для зарахування субсидій Ощадбанком на 408 домогоспо дарств на суму 346,7 тис.грн.;
  • для готівкових виплат через почтові відділення зв’язку на 5639 домогосподарств на суму 4405,8 тис.грн.
  • для готівкових виплат через банківські установи на 9178 домогосподарств на суму 6756,4 тис.грн., в тому числі нараховано субсидій на тверде паливо та скрап лений газ 1528 домогосподарствам на суму 5318,8 тис.грн.

Середній розмір субсидії в серпні на тверде паливо та скраплений - 3520,06 грн., на житлово – комунальні послуги – 120,39грн.

Постійно проводяться перевірки достовірності поданої інформації про доходи громадян для призначення всіх видів допомог й субсидій. З початку року головним соціальним інспектором перевірено доходи 5356 осіб. В результаті перевірок виявлено 32 випадки неправомірно поданих доходів для призначення допомоги, на суму 68.1 тис.грн.

Продовжується претензійно-позовна робота за фактами незаконно отриманих коштів державних допомог та житлових субсидій. В рамках кримінального про- вадження в Верховному суді перебуває кримінальна справа за обвинуваченням у вчиненні злочину за ч.1 ст.190 КК України (шахрайство) зі стягненням матеріальної шкоди в сумі 56811,03 грн. незаконно отриманих коштів державної соціальної допомоги, як малозабезпеченій сім’ї.

На розгляді в місцевому адміністративному суді перебувають 2 справи, з них: по стягненню надміру виплачених коштів житлової субсидії на суму 9214,11грн.; по стягненню надміру виплачених коштів щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово – комунальних послуг в сумі 1868,27 грн.

Підготовлено 532 відповіді на звернення громадян з приводу нарахування коштів по ст.37,39 «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» відповідно до рішення Конституційного Суду України №6-р/2018 від17.07.2018.

Направлено до місцевого адміністративного суду 35 відзивів з приводу бездіяльності управління по ненарахуванню та виплаті коштів по ст..37,39 відповідно до рішення Конституційного Суду України.

На виконання постанови КМУ від 08.06.2016 року № 365 «Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам» з метою контро - лю за здійсненням соціальних виплат переміщеним особам перевірено та складено акти обстеження матеріально - побутових умов проживання 21сім’ї внутрішньо переміщених осіб, також обстежено 64 сім’ї – отримувачів інших соціальних виплат.

Продовжується робота по виконанню Указу Президента України від 18.03.2015 № 150/2015 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції» та розпорядження голови районної державної адмі- ністрації від 14.08.2014 № 270 щодо підтримки учасників антитерористичної операції та родин загиблих.

«Соціальні паспорти» складено 100% на учасників АТО/ООС та членів сімей загиблих- 246 паспорти, з них 231 - на демобілізованих, 15 - членів сімей загиблих.

На черзі для отримання путівки перебуває 18 учасників АТО/ООС, з них 4 взято на облік в поточному році. Опрацьовано питання з санаторно-курортними закладами щодо оздоровлення 16 учасників АТО/ООС, оздоровлено 14 осіб, використано на оздоровлення коштів в сумі 155,1 тис.грн.

Надано послуги з психологічної реабілітації 6 особам на 65,6 тис.грн.

Пройдено навчання на водія категорії «В» ТОВ «Технічний ліцей» 2 особами, вартість становить 15,3 тис.грн.

Відповідно до постанови КМУ від 27.03.2019 р. № 309 передбачено на реабілітаційні послуги дітей з інвалідністю 135,0 тис.грн. Пройшли реабілітацію 5 дітей, відшкодовано за надані послуги 78,0 тис.грн.

Проведено виплату матеріальної допомоги 11 військовослужбовцям, звільне- ним з військової служби, згідно постанови КМУ від 08.04.2015 № 185 на суму 63,0 тис.грн.

До ЄДАРП внесено інформацію на 227 учасників бойових дій.

Нараховано пільги на житлово-комунальні послуги:

 - у грошовій безготівковій формі 1795 домогосподарствам на суму 1249,1 тис.грн.

 - готівкових виплат через банківські установи 390 особам на суму 814,1 тис. грн., через поштові відділення 20 особам на суму 16,7 тис.грн.; - на тверде паливо 945 домогосподарствам на суму 1532,3 тис.грн., на скраплений газ 222 домогосподарствам на суму 40,8 тис.грн.

 Видано 120 довідок на ліки та зубопротезування.

З початку року матеріальну допомогу за рахунок коштів обласного бюджету отримали 8 осіб з інвалідністю та непрацюючих малозабезпечених осіб на суму 6,7 тис.грн.

Проведено виплату матеріальної допомоги за рахунок коштів районного бюджету 115 особам на суму 133,5 тис.грн.; за рахунок коштів Ушомирської ОТГ - 279 особам на суму 1107,1 тис.грн. та Горщиківської ОТГ - 89 особам на суму 142,3 тис.грн.

Продовжується робота по створенню вільного доступу осіб з обмеженими фі- зичними можливостями до об'єктів соціально-культурного призначення. Направле ні відповідні рекомендації сільським радам та ОТГ.

В управлінні на обліку знаходиться 65 організацій, підприємств, установ для отримання пільг та компенсацій відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». З початку року проведено виплат на суму 7137,1 тис.грн.

 Компенсації для 1, 2 категорії (ст.ст.20,21) профінансовано 565 особам на суму 1819,9 тис.грн.

Профінансовано на суму 2931,0 тис.грн щорічні відпустки працівникам, які працюють на радіоактивно – забруднених територіях (ст.47) та щорічну допомогу на оздоровлення (ст. 48) на суму 106,5 тис.грн.

Призначено компенсаційні виплати, передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1997 № 155 «Про порядок та розміри компенсаційних виплат дітям, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи», на 416 потерпілих дітей шкільного віку на суму 343,5 тис. грн.

Відшкодовано Комбінату громадського харчування Коростенської райспоживспілки за послуги з організації безоплатного харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 354,1 тис.грн.

На медичне обслуговування громадян надано пільгових рецептів 181 особі на суму 396,5 тис.грн., проведено пільгове зубопротезування 26 особам на суму 43,1 тис.грн.

Прийнято 105 заяв на санаторно – курортне лікування та 103 заяви на компен- сацію замість санаторно-курортної путівки від громадян, які постраждали внаслі - док Чорнобильської катастрофи.

Проведено виплату грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки за самостійним вибором особи 124 постраждалим особам І категорії ЧАЕС на суму 71,2 тис. грн.

Укладено 52 тристоронні договори на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них 3 дитини, інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС. Оздоровлено з початку року 49 осіб відповідної категорії, профінансовано договорів на суму 284,8 тис.грн.

Заборгованість по виплатах станом на 01.10.2020 відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» складає 3585,3 тис.грн., в тому числі:

- щорічна відпустка працівникам, які працюють на радіоактивно – забруднених територіях (ст.47) - 740,7 тис.грн.;

- щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва (ст.20,21) – 208,4 тис. грн.; - щорічна допомога на оздоровлення (ст.48) – 6,2 тис. грн;

- компенсація за втрачене майно – 2399,2 тис.грн.,

- компенсаційних виплат дітям передбачені постановою від 08.02.1997 № 155 -

238,5 тис. грн. На обліку у районі перебуває 1914 осіб з інвалідністю різних захворювань.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 року № 321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів» особи з інвалідністю району забезпечуються засобами пересування та реабілітації згідно з медичними показаннями.

Видано 141 направлення на виготовлення протезно-ортопедичних виробів, засобів пересування та реабілітації.

Протягом звітного періоду відшкодовано підприємствам - виробникам 1700,0 тис.грн. згідно 50 укладених договорів. Проведено виплату компенсації за самостійно придбані 3 мобільних телефони.

73 інваліди перебувають на обліку та отримують компенсацію на бензин та транспортне обслуговування.

Оздоровлено по путівках Мінсоцполітики 10 осіб з інвалідністю.

45 соціальних робітників відділення соціальної допомоги вдома територі- ального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Коростенського району на даний час обслуговують 487 осіб, серед них 177 осіб – одинокі пенсіонери, які не мають дітей, а також 3 особи з інвалідністю внаслідок війни, 3 учасники бойових дій, 73 учасники війни, 23 члени сімей померлих ветеранів війни.

 Надано платні послуги 190 особам на суму106,5 тис. грн.

Для влаштування на постійне місце проживання в будинок – інтернат видано 4 путівки пенсіонерам.

Видано 287 пільгових посвідчень, а саме:

 - особа з інвалідністю внаслідок війни –5;

 - учасник війни -2;

 - ветеран праці – 5;

 - член сім’ї загиблого(померлого) -1;

 - особа з інвалідністю з дитинства та дитина з інвалідністю –19;

 - посвідчення потерпілого від аварії на ЧАЕС - 99, в т.ч. дитячих - 50;

 - посвідчення батьків багатодітної сім’ї -28;

 - посвідчення дитини з багатодітної сім’ї – 128.

Відповідно до заходів передбачених районними програмами управлінню протягом року Коростенською районною радою на підставі рішень сесій виділено 664,0 тис. грн., а саме:

 - на районну комплексну Програму соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, пенсіонерів та незахищених верств населення 365,8 тис.грн.:

- на компенсацію фізичним особам – 211,8 тис.грн. (Горщиківська громада – 29,2 тис.грн.; Ушомирська громада – 86,0 тис.грн ; район – 96,6 тис.грн);

 - на пільги по зору – 20,5 тис.грн. (Горщиківська громада – 7,6 тис.грн.; Ушомирська громада – 3,3 тис.грн.; район – 9,6 тис.грн.);

 - матеріальна допомога згідно розпоряджень голови РДА – 133,5 тис.грн.

По Програмі співфінансування пільг з районного бюджету у 2020 році управлінню було виділено 148,6 тис.грн.:

- 124,1тис.грн. на компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобіль- ним транспортом окремим категоріям громадян (Ушомирська громада – 70,9 тис.грн., район – 46,4 тис.грн., Горщиківська громада – 6,8 тис. грн.);

 - 4,2 тис.грн. на компенсаційні виплати на пільговий проїзд залізничним транспортом окремим категоріям громадян (Ушомирська громада 1,3 тис. грн., Горщиківська громада – 0,9 тис.грн., район - 2,0 тис.грн.);

 - 20,3 тис.грн., на оплату послуг зв'язку (Ушомирська громада – 6,8тис.грн., район – 12,3 тис.грн Горщиківська громада – 1,2 тис.грн.).

 На програму делегованих повноважень – 324,5 тис.грн.

Здійснення фінансових операцій проводиться на 61 реєстраційному рахунку, відкритих в органах Державного казначейства, загальна сума видатків склала 74723,2 тис.грн.

Звернення громадян

З початку року до управління надійшло та опрацьовано 399 письмових звернень громадян, що 288 звернень більше у порівнянні з 2019 роком.

Найбільш чисельними залишаються питання щодо надання довідок про виплату коштів по статтях 37, 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та питання призначення житлових субсидій, надання соціальних виплат та компенсацій.

Всі звернення зареєстровані та розглянуті спеціалістами управління у встановлені терміни.

На виконання Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам району прийнято 76 осіб, яким надано відповідну допомогу з юридичних питань.

Керівництво та спеціалісти управління з метою зменшення соціальної напруги серед населення району та надання роз’яснень по питаннях призначення та виплати допомог, субсидій, пільг беруть участь у виїзних прийомах. На семінарах та нарадах надаються роз’яснення та вирішуються проблемні питання стосовно соціального захисту населення. З початку року взято участь у 7 виїзних прийомах, проведено 6 семінарів, нарад.

Надруковано в місцевій газеті та оприлюднено на сайті райдержадміні- страції 128 інформацій, статтей з актуальних питань соціального захисту населення.

Забезпечено належне функціонування «гарячої» телефонної лінії за участю начальника управління на яку звернулося з різними питаннями 11 осіб, на «гарячу» телефонну лінію з питань надання житлових субсидій звернулося 191 особа.

Питання сімейної та гендерної політики, оздоровлення дітей

До банку даних дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, внесено 2687 дітей. Прийнято 29 заяв від батьків для забезпечення путівками за рахунок бюджетних коштів.

4 дитини з пільгових категорій оздоровлені в ДП «МДЦ «Артек» за державні кошти та одна дитина пільгової категорії - УДЦ «Молода гвардія».

20 дітей – вихованців Ушомирської ДЮСШ забезпечені відпочинком в ДСОК «Спортіум» Миколаївської області.

На 2-х засіданнях колегії районної державної адміністрації розглянуто питання щодо підготовки та проведення оздоровлення дорослого населення та дітей, які потребують особливої соціальної уваги, а також заслухано питання щодо взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми.

З початку 2020 року отримано 5 повідомлень з приводу вчинення домаш-нього насильства від Коростенського відділу поліції ГУНП в Житомирській області.

Проведено 1 засідання робочої групи з питань попередження насильства в сім’ї, на якому розглянуті питання про факти скоєння домашнього насильства в сім’ях району. По кожному питанню прийнято відповідне рішення.

Проведено 3 засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству.

Зареєстровано та опрацьовано 127 заяв щодо видачі та продовження дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї. Видано 24 посвідчення батьків та 128 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї, продовжено термін дії вище зазначених посвідчень 59 особам.

Начальник управління соціальної політики 

Коростенської районної державної адміністрації

Лілія СИТНІК


Інформація про роботу управління  за  січень – червень  2020 року

Інформація про роботу управління за І квартал 2020 року

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь