Як підштовхнути українців зробити перший крок до цифрової освіти? Ми вирішили показати можливості, перспективи та переваги, які надає цифрова грамотність
У центрі сюжету соціальної реклами проєкту «Дія. Цифрова освіта» – харизматична та енергійна пані Світлана. Вона давно сплачує всі квитанції в інтернеті, вміє правильно гуглити та перевіряти новини, знає про послугу єМалятко та інші, користується онлайн прогнозом погоди, профі в соцмережах – слухає музику, ділиться рецептами, вітає перша зі святами.
Світлана на власному прикладі доводить, що володіння цифровими навичками дозволяє жити в країні більш комфортно та щасливо.
«53% українців володіють цифровими навичками нижче базового рівня. При цьому більше половини населення не прагне навчатися цифрової грамотності. Ми хочемо це змінити і донести меседж, що цифрові навички потрібні кожному громадянину. Вони дозволяють жити без обмежень, здійснювати мрії, зручно спілкуватися», – коментує заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Valeriya Ionan.
На виробництво відеоролику не було витрачено жодної копійки державного бюджету. Партнером у створенні соціальної реклами виступив Фонд Східна Європа в межах реалізації швейцарсько-української Програма EGAP.
Планується, що ролик розповсюджуватимуть на національному та регіональному телебаченні, в мережі кінотеатрів і в Інтернеті.
Безкоштовно отримати або покращити свої цифрові навички можна на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності????https://osvita.diia.gov.ua