Пенсійний фонд України повідомляє про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду
У зв’язку із обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та запровадженням карантину, Пенсійний фонд України повідомляє про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду:
- подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
- перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- подати звернення (пропозицію тощо);
- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Водночас повідомляємо про те, що графіки прийому громадян в сервісних центрах територіальних управлінь залишаються незмінними. Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати до Контакт-центру Пенсійного фонду України за номерами:
- 0-800-503-753;
- (044) 281-08-70;
- (044) 281-08-71.
Пенсійний фонд України закликає громадян України бути обережними та дотримуватись рекомендацій, які викладені на створеній Урядом інформаційній сторінці «Що треба знати про новий коронавірус?»: https://covid19.com.ua/#rec165642605