Поліція Житомирщини застерігає: працівники банку не запитують паролів по телефону
Протягом 10 квітня до Житомирського відділу та Пулинського відділення поліції надійшли два схожих повідомлення про ошуканства. В обох випадках телефонні шахраї представилися працівниками банку та обманули людей на загальну суму у понад 30 тисяч гривень. Розпочаті досудові розслідування.
Так, вранці 9 квітня до поліції звернувся 31-річний житель Пулинського району. Зі слів чоловіка, напередодні ввечері до нього зателефонував невідомий, представився працівником банку, послугами якого користується заявник, та повідомив про несанкціоновані операції з його карткою й необхідність її заблокувати.
Після того, як чоловік виконав усі рекомендації псевдопрацівника, з його рахунку було знято близько 20 тисяч гривень.
Схожий випадок стався 9 квітня із 44-річною житомирянкою. Чоловік на іншому кінці слухавки назвався працівником служби безпеки банку, так само скористався довірою заявниці, після чого з її картки були зняті 12 тисяч гривень. Вже за кілька годин жінка звернулася до поліції.
За обома фактами слідчі розпочали кримінальні провадження, у рамках яких тепер встановлюють осіб псевдопрацівників.
Водночас правоохоронці звертаються до полісян: пам’ятайте, працівники банку не в праві знати жодних паролів та пін-кодів вашого рахунку, тим більше запитувати ці данні в телефонному режимі!
Отримавши дзвінок від сумнівного банківського працівника, не виконуйте жодних його рекомендацій, не повідомляйте йому будь-яких конфіденційних відомостей. Покладіть слухавку та перетелефонуйте на «гарячу лінію» вашого банку.
У разі виконання операцій зі своїм рахунком, уважно читайте відомості, зазначені у підтверджуючих смс-повідомленнях.
Бережіть себе та своє майно і будьте здоровими!
© Головне управління Національної поліції в Житомирській області: https://zt.npu.gov.ua/news/aktualno/policziya-zhitomirshhini-zasterigaje-praczivniki-banku-ne-zapituyut-paroliv-po-telefonu/?fbclid=IwAR10RKEgk35zvLhWL68-GijNQd_1-qj3urNJEvPGCrKjPdyRnbtkOrNumhY