Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Понад 250 роботодавців Житомирщини подали документи на отримання допомоги по частковому безробіттю

Дата: 14.05.2020 16:48
Кількість переглядів: 163

З 28 квітня 2020 року набув чинності Порядок надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України. Програма фінансової підтримки малого та середнього бізнесу покликана зберегти робочі місця, а надалі – стимулювати відновлення бізнесу після завершення дії обмежувальних заходів.

Розмір виплат встановлюється за кожну годину скорочення робочого часу із розрахунку двох третин тарифної ставки/окладу, але він не може перевищувати розміру мінімальної заробітної плати – 4723 грн.

На сьогодні вже 253 суб’єкти малого та середнього підприємництва Житомирщини звернулись до обласної служби зайнятості за отриманням такої допомоги.

«В обласному центрі зайнятості щодня відбуваються засідання робочої групи, яка  розглядає документи роботодавців щодо надання допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України. Станом на 13 травня ми опрацювали 100 пакетів документів і прийняли 95 позитивних рішень для здійснення виплат допомоги по безробіттю 1536 працівникам. За результатами укладених договорів з першими 8 роботодавцями вже здійснено замовлення фінансування на 229,1 тис. грн для виплати допомоги по частковому безробіттю 95 працівникам», – розповіла директорка обласного центру зайнятості  Галина Корінна.

Підприємствам, які зупинили чи скоротили діяльність на період карантину і бажають отримати допомогу по частковому безробіттю, необхідно звернутись до територіального органу Державної служби зайнятості протягом 30 календарних днів з дня зупинення (скорочення) діяльності і надати такі документи:

  • заяву у довільній формі;
  • копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення діяльності);
  • відомості про працівників (прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта), у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину;
  • довідку про сплату ЄВ за останні шість місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності, виданою ДПС.

Додаткові консультації можна отримати у відділі організації надання послуг роботодавцям обласного центру зайнятості за телефоном: 0(412)36-13-16.

Про особливості реєстрації та обслуговування безробітних у період карантину читайте ТУТ.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь