Особливості отримання субсидії під час карантину
Кабмін визначив особливості надання житлових субсидій у період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19). Про це йдеться у постанові від 25 березня 2020 р. № 247 «Про особливості надання житлових субсидій».
Згідно з постановою, буде проведено автоматичне перепризначення житлової субсидії на наступний період усім домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному періоді 2019—2020 років, без заяв громадян про призначення житлових субсидій, не застосовуючи вимоги пункту 78 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848". В свою чергу, громадяни, у яких змінилися обставини, що впливають на право призначення субсидії повинні повідомити управління праці та соціального захисту населення про виникнення таких обставини. Заяву потрібно надіслати поштою або надати уповноваженій особі сільської ради для подальшого надходження до управління праці та соціального захисту населення.
Розрахунок житлових субсидій на період карантину відбуватиметься з урахуванням збільшених на 50% соціальних нормативів користування такими комунальними послугами, як централізоване водопостачання та водовідведенням, постачання гарячої води, газу та електроенергії для побутових потреб (окрім опалення) (соціальні нормативи, у межах яких надається субсидія на оплату ЖКП, встановлені підпунктами постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409).
Громадянам, які були звільнені з роботи в період карантину відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 40 КЗпП і зареєструвалися в службі зайнятості як безробітні, будуть призначати житлову субсидію на підставі заяв про призначення житлових субсидій та інформації центрів зайнятості щодо їх перебування на обліку. При цьому для розрахунку житлової субсидії враховується розмір призначеної допомоги по безробіттю без урахування сум отриманої заробітної плати.
З питань призначення житлових субсидії звертатись за телефоном гарячої лінії управління праці та соціального захисту населення Коростенської районної державної адміністрації (04142) 5-01-19. Адреса управління: вул. І. Франка, 5, м. Коростень, Житомирська область, 11500.
Начальник управління праці та соціального захисту населення
Лілія Ситнік