Державні реєстратори майже два тижні не зможуть приймати документи на реєстрацію: в Україні запускають новий ЄДР
В Україні запускають новий Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у зв’язку з цим державні реєстратори не прийматимуть документи на реєстрацію з 5 по 16 серпня, адже на цей період заплановано перенесення даних зі старого реєстру до нової бази.
Про це 21 липня на своїй сторінці у соцмережі повідомив міністр юстиції Денис Малюська.
«Ми запускаємо новий ЄДР (Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань). У зв’язку з цим з 07 по 16 серпня 2020 року дані будуть переноситись зі старого реєстру до нового і доступ реєстраторів до ЄДР протягом цього часу буде відсутнім. Документи на реєстрацію не прийматимуться з 00 годин 05 серпня, а документи, подані до цього часу повинні бути опрацьовані до 18 години 07 серпня. Просимо вибачити за тимчасові незручності та запланувати проведення реєстраційних дій (реєстрацію юридичних осіб та ФОП, зміну директора, внесення змін до зареєстрованих даних тощо) до 05 серпня або ж після 16 серпня 2020 року», - йдеться у дописі на сторінці міністра.
За словами Дениса Малюськи, увімкнути новий ЄДР планують раніше 16 серпня, але «навіть Ілону Маску не все вдається з першого разу і у встановлений строк, тому взяли трохи із запасом».
Міністр юстиції також додав, що протягом періоду перенесення даних Антирейдерська колегія продовжуватиме працювати, матиме доступ до ЄДР та зможе оперативно реагувати на потенційні рейдерські атаки, і перерахував переваги нового ЄДР:
- завдяки використанню сучасних технологій у вигляді вебінтерфейсу, спростили доступ користувачів до реєстру
- створили безоплатний пошук відомостей за даними відокремленого підрозділу юридичної особи
- створили нові реєстраційні дії, зокрема, перехід на діяльність на підставі власного установчого документу або модельного статуту, внесення та скасування заборони вчинення реєстраційних дій, внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ
- створили нові друковані форми документів (заява, рішення про відмову) та оновили наявні (витяг, виписка, опис поданих документів, повідомлення про відмову)
- забезпечили можливість формування виписки після проведення будь-якої реєстраційної дії
- створили функціонал формування запиту на видачу копій документів з реєстраційної справи
- удосконалили бізнес-процеси реєстрації, зокрема створили виражене відображення проведених змін, забезпечили припинення ФОП та внесення змін до відомостей про ЮО в один етап, додали нові атрибути розширеного пошуку
- створили додаткові механізми контролю та модулі безпеки, зокрема, контроль наявності сканованої копії поданого документа, підтвердження операцій в системі з використанням КЕП, ідентифікація користувача при отриманні витягу на порталі з використанням КЕП, автоматичний «LOG-OFF» у разі наявності ПЗ віддаленого керування та неактивності користувача в системі, що в свою чергу сприятиме у протидії рейдерству
- реалізовували можливість обліку сімейних фермерських господарств та додали окрему ознаку створення такого господарства
- імплементували словник адміністративно-територіального устрою з можливістю обрання вулиць з переліку, що забезпечує єдиний підхід при введенні адреси
- створили нову сутність – «кінцевий бенефіціарний власник»; тим самим покращили якість внесення даних про кінцевих бенефіціарних власників шляхом їх чіткого структурування та відокремлення від засновників, що в свою чергу дозволяє розміщувати інформацію в окремих блоках при наданні відомостей з ЄДР чи публікації у відкритих даних
- оновили атрибутивний склад форм для внесення інформації, зокрема додали додаткові поля для внесення необхідної інформації в ЄДР
Також в оновленому ЄДР передбачена технічна можливість його подальшого вдосконалення та доопрацювання.