Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

У Житомирській ОДА проведено громадське обговорення щодо легалізації трудових відносин

Дата: 30.01.2021 10:05
Кількість переглядів: 219

29 січня у форматі онлайн проведено громадське обговорення з питань легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення в Житомирській області.

Захід організовано та проведено Управлінням інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Житомирської ОДА.

Участь у обговоренні взяли співголова Координаційної ради з питань сприяння у розвитку громадянського суспільства при Житомирській ОДА Володимир Стельмах та її члени, а також представники Департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської ОДА, Управління Держпраці у Житомирській області, Головного управління ДПС у Житомирській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області, Житомирського обласного центра зайнятості та бізнес-спільноти Житомирської області.

Начальник Управління Держпраці у Житомирській області Сергій Сечін наголосив, що передусім мають бути легалізовані безпосередньо трудові відносини та зменшено кількість людей, які працюють неофіційно. При цьому треба посилити відповідальність не тільки роботодавця, а й самого працівника, який погоджується на такі умови.

Так, із початку 2021 року вже виявлено 11 працівників, допущених до роботи без укладання трудового договору, та перевіряється інформація ще по 12 особам.

“Використання праці без укладання трудового договору – це свого роду трудове рабство, тому що людина соціально не захищена. Це дуже негативне явище, яке призводить у тому числі й до неможливості використання податків на покращення інфраструктури”, – зазначив Сергій Сечін.

Заступник директора департаменту – начальник управління праці, зайнятості населення, сімейної політики  та соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, Департаменту праці, соціальної та сімейної політики ОДА Світлана Бойм підкреслила важливе значення органів місцевого саморядування у врегулюванні питання детінізації доходів громадян та зайнятості населення. В умовах децентралізації та розвитку територіальних громад це сприятиме новим надходженням до місцевих бюджетів.

Світлана Бойм також повідомила, що сьогодні в області обсяги нелегального працевлаштування досить значні – майже третина жителів Житомирщини працездатного віку, які не платять відповідні податки.

Директор Житомирського обласного центра зайнятості Галина Корінна зазначила, що така кількість офіційно незареєстрованих працівників спричиняє великі втрати і для Пенсійного фонду, і Фонду соціального страхування на випадок безробіття, усіх бюджетників та соціальної сфери. При цьому, як зазначила директорка центру, протягом останнього часу свідомість громадян зростає, вони розуміють, що неофіційне працевлаштування призводить до того, що у майбутньому людина втратить у розмірі пенсії та різних соціальних пакетів.

“Ми тісно спіпрацюємо з роботодавцями і це є одним із головних питань, яке ми обговорюємо під час зустрічей із представниками бізнесу. Служба зайнятості ніколи не стояла осторонь питань легалізації праці. Зокрема минулого року, з дотриманням карантинних обмежень, проведено 680 зустрічей спільно з інспекцією праці та Департаментом праці, соціальної та сімейної політики облдержадміністрації та працевлаштовано 30 тисяч громадян нашої області”, – наголосила Галина Корінна.

Також вона поінформувала, що до Житомирського обласного центра зайнятості стали звертатися більше жителів області задля офіційної реєстрації як безробітніх. Це пов’язано зі змінами у законодавстві щодо права отримувати субсидію та інші соціальні пільги. На сьогодні на обліку перебувають 18 тисяч громадян.

Під час онлайн-обговорення також було зазначено, що для ефективного вирішення питання легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення в Житомирській області важливу роль відіграє збільшення роботодавцями заробітної плати. Так, до прикладу, зарплату в розмірі від 10 тис. грн нараховують лише 7% підприємств Житомирської області.

Представники бізнесу внесли пропозицію щодо налагодження системи швидкого інформування податковими та іншими органами виконавчої влади підприємців про законодавчі зміни з метою своєчасного реагування та попередження порушень.

Підсумовуючи результати обговорення, Володимир Стельмах вніс пропозицію провести наступне онлайн-засідання на зазначену тему на початку березня із залученням представників Житомирської обласної ради та більш широкого кола підприємців.

     


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь