Кампанія «Я відчуваю зміни»
Кабінет Міністрів України спільно з Міністерством цифрової трансформації запустив кампанію «Я відчуваю зміни» на підтримку державних електронних сервісів, в тому числі сервісу єМалятко на порталі Дія.
Сервіс став частиною масштабної діджиталізації країни, яка має на меті спростити життя українців та знизити рівень корупції, адже цифрові послуги зводять контакти з бюрократичною системою практично до нуля.
З моменту запуску у січні 2020 року єМалятко стало найбільшою комплексною електронною послугою у світі, яку вже обрали 56 тисяч родин у 780 населених пунктах України.
Що ж означають ці цифри?
Що відтепер життя новоспечених батьків стало легшим. Адже раніше, щоб оформити всі необхідні документи та довідки, кількість яких сягала 37 (!), потрібно було відвідати 11 установ, в кожній відстоювати черги, щоб подати заяви, а потім повертатися за результатами. В цілому це займало навіть не години, а цілі дні.
З появою послуги єМалятко необхідно лише до 20 хвилин часу і однієї онлайн-заяви на порталі Дія, яку можна заповнити просто в пологовому. Все для того, аби весь інший час батьки могли приділяти диву, на яке чекали дев’ять місяців, про яке мріяли, яке потребує уваги, тепла, любові і заслуговує на те, щоб жити в країні, в якій державні послуги існують для людей. В країні, де відбуваються зміни на краще і їх можна відчути на власному досвіді.
Саме таку ідею було закладено в серію роликів та постерів, випущених до запуску кампанії. Їхніми героями стали прості українці, за якими ми спостерігаємо через екрани смартфонів, які фіксують найрадісніші та найважливіші моменти з життя батьків. Від моменту, коли вони дізнаються про те, що чекають на дитину, до моменту зустрічі з нею. І ці ж смартфони допомагають швидко, легко та безпечно, що вкрай важливо в часи пандемії Covid-19, зареєструвати малюка.
Сервіс єМалятко дозволяє відчути зміни на краще, зміни, на які заслуговує кожен з нас.
20 хвилин — і новий громадянин!
Подавайте заяву тут: https://diia.gov.ua/services/yemalyatko
Комплексна послуга єМалятко впроваджується за підтримки Швейцарії в рамках програми EGAP. Кампанію створено креативною агенцією Green Penguin за підтримки USAID Transformation Communications Activity.