До уваги! Працює Контакт-центр НАЗК для надання консультацій декларантам
У зв’язку із завершенням 31 березня кампанії декларування Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) забезпечило роботу Контакт-центру й у вихідні дні.
Так, сьогодні, 28 березня, Контакт-центр прийматиме дзвінки з 9:00 по 18:00.
Звернутися до Контакт-центру можна за телефоном +38(044)200–06–94.
Наразі до Реєстру декларацій загалом подано 694 227 декларацій, які відображають дані щодо статків посадовця за минулий рік. Це майже 70% від загальної кількості декларацій, які НАЗК планує отримати у цьому році.
Отримати роз’яснення можна також завдяки таким сервісам НАЗК:
Онлайн-роз’яснення зі зручним пошуком за ключовим словом. Ознайомитися з роз’ясненнями можна за посиланням або на сторінці Декларуйся-2021 https://deklaruy.nazk.gov.ua/;
Технічна підтримка. Якщо у вас виникають питання під час роботи із Реєстром декларацій, ви можете заповнити спеціальну форму на сайті НАЗК або звернутися за електронною адресою support@nazk.gov.ua.
Також нагадуємо, що отримати консультацію щодо заповнення декларації можна в уповноважених підрозділів/осіб із питань запобігання корупції в установі, де ви працюєте. Їхні контакти можна знайти в розробленій НАЗК «Мапі уповноважених»: https://nazk.gov.ua/map/m-kyyiv/.