Українці, які не мають гаджетів чи доступу до інтернету, зможуть отримати послуги в Дії у спеціально облаштованих місцях ЦНАП
Кількість центрів з місцями для самообслуговування, де українці можуть скористатися порталом Дія, зросла до 1000 точок.
У таких ЦНАП адміністратори не лише надають держпослуги відвідувачам, а й навчають користуватися порталом Дія, консультують та допомагають отримати послуги онлайн. Це дозволить багатьом людям у майбутньому отримувати послуги самостійно та збереже час адміністраторів.
“Наявність спеціально облаштованих місць з комп’ютерами з доступом до інтернету в кожному ЦНАПі зменшить цифровий розрив між представниками поколінь та жителями різних населених пунктів, адже забезпечить усіх рівним доступом до сучасних сервісів”, — підкреслила заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.
Ми працюємо над тим, щоб дедалі більше ЦНАП облаштовували приміщення місцями для отримання послуг на порталі Дія та допомагали відвідувачам із легкістю здобувати нові цифрові навички. Зараз такі місця доступні у 612 ЦНАП, 335 віддалених робочих місцях та 57 територіальних підрозділах.
Для того, щоб їх кількість зростала, Мінцифри спільно з Програмою «U-LEAD з Європою» створило посібник. Він допоможе працівникам ЦНАП навчати українців отримувати державні послуги онлайн та надавати якісні консультації щодо е-послуг. Також ми розробили для центрів навігаційний вказівник, що допоможе відвідувачам швидше знайти місце для користування порталом Дія.
Нагадаємо, що Михайло Федоров розповів, як згенерувати COVID-сертифікат і Дія.Підпис у Дії.