Термін розгляду скарги платника податків
Коростенська ГУ ДПС у Житомирській області нагадує, що питання розгляду контролюючим органом скарг платників податків врегульовано нормами Податкового кодексу України.
При цьому, орган, який розглядає скаргу, зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків засобами поштового зв’язку (з повідомленням про вручення) чи електронного зв’язку (з дотриманням вимог, визначених п. 42.4 ст. 42 ПКУ) або надати йому під розписку.
Разом з тим, керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу може прийняти рішення про продовження строку розгляду скарги платника податків понад 20-денний строк, але не більше 60 календарних днів.
Якщо протягом 20-денного строку або протягом строку, продовженого за рішенням керівника, платнику податків не надсилається вмотивоване рішення, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначених строків.
Щодо рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, прийнятого за розглядом скарги платника податків, то воно є остаточним і не підлягає подальшому адміністративному оскарженню, але може бути оскарженим в судовому порядку.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Підписуйтесь на сторінку Державної податкової служби України у Facebook facebook.com/TaxUkraine
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»