На порталі держпослуг Дія - новий розділ «Дія. Безбар'єрність»
Як зареєструвати статус внутрішньо переміщеної особи? Відшкодувати зруйноване житло? Оформити інвалідність? Вийти на пенсію та оформити її? Знайти роботу?
Війна ставить нові питання щодня. Але й не знімає попередніх, з якими стикалися у мирному житті. Питання без відповідей – це бар’єр, перепона перед нашими надіями. Але завдання країни ці бар’єр прибирати – і навіть війна тут не стане на заваді.
На порталі держпослуг Дія - новий розділ «Дія. Безбар'єрність» – це відповіді, які будуть завжди напоготові, у смартфоні. Онлайн-презентацію нового розділу провела разом із віце-прем’єр-міністром – міністром цифрової трансформації Михайлом Федоровим.
Говорила про те, що люди старшого віку та молодь користуються і інтернетом, і держпослугами по-різному. Літні люди частіше зацікавлені у державних послугах, але мають складнощі з користуванням діджитальними порталами. У молоді все навпаки: вони розуміють, як працює Дія та інші сервіси, але іноді навіть не думають шукати допомоги у держави під час важливих життєвих етапів (наприклад, пошуку першої роботи, щеплення маленької дитини).
Отже, головна мета розділу «Дія. Безбар`єрність» – додати взаєморозуміння і людяності у спілкуванні з державою. Тому деякі матеріали у ньому присвячені питанням, яким зазвичай не знаходиться місця на державних порталах. Наприклад: «Особистий досвід людей, які змінили професію після 60». Або «Мене не беруть на роботу без досвіду. Де його взяти?»
Важливо, що розділ «Дія. Безбар'єрність» і сам є безбар'єрним, адже він доступний для людей з порушеннями зору.
Проєкт створено у співпраці з представниками ключових аудиторій, за підтримки Програми розвитку ООН в Україні, Швеції та ГО «Безбар’єрність».
Отже, переходьте за посиланням і знаходьте відповіді на свої питання. Більше відповідей – менше бар’єрів. https://bf.diia.gov.ua
Олена ЗЕЛЕНСЬКА