Прозорість та підзвітність: у Житомирській ОВА відбулася нарада щодо організації роботи із запобігання та виявлення корупції
Сьогодні, 22 травня, у Житомирській ОВА під головуванням завідувача сектору з питань запобігання та виявлення корупції апарату Житомирської обласної військової адміністрації Олега Хабчука відбулася нарада з представниками структурних підрозділів ОВА щодо організації роботи із запобігання та виявлення корупції.
Зокрема, Олег Хабчук звернув увагу на здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню та нагадав про алгоритм повідомлення працівниками об’єкта про конфлікт інтересів, роботу близьких осіб.
Також, обговорили процедуру письмового повідомлення працівниками об’єкта про наявність/відсутність приватних інтересів перед початком їхньої роботи у комісіях, робочих групах, тощо.
Щодо роботи уповноваженого з питань запобігання та виявлення корупції було акцентовано увагу, що уповноважений призначається розпорядчим документом, затверджується положення про уповноважений підрозділ або особу з питань запобігання та виявлення корупції, посадові інструкції керівника уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи), інших працівників уповноваженого підрозділу.
І на останок, Олег Хабчук зазначив, що обов’язково потрібно проводити навчання та тренінги, надавати консультаційну допомогу, тобто працювати на випередження факту корупційного ризику.