#ОСВІТА: В 6 громадах області втілюють проєкт безпечного освітнього середовища
Заклад освіти – місце, де попри війну кожна дитина відчуває себе в безпеці. У воєнний час педагоги мають виняткову відповідальність не тільки за навчальний процес, але й за життя та здоров’я дітей. Пілотна програма зі створення безпечного освітнього середовища була розроблена для того, щоб кожен вчитель міг ефективно діяти в різних кризових ситуаціях.
Проєкт спрямований на зменшення негативних наслідків війни для психічного здоров’я українських дітей. В Житомирській області вперше втілюються всі елементи безпекової Концепції.
Учасниками пілотного проєкту стали 6 територіальних громад Житомирської області (Андрушівська, Брусилівська, Коростишівська, Ушомирська, Городницька, Ружинська). До яких долучилися 6 інклюзивно-ресурсних центрів, 50 практичних психологів, 77 дитячих садочків, 67 шкіл.
В рамках проєкту спеціально створена посада супервізора для підтримки освітян. Супервізори допомагають вчителям і практичним психологам закладів освіти отримувати кваліфіковану психосоціальну допомогу. Супервізори, в рамках пілоту, пройшли навчання за європейськими стандартами ECVision та вже активно працюють у цих 6 громадах.
Мета проєкту – навчити команду освітян оперативно та злагоджено співпрацювати з представниками спецслужб та керівництвом громади в умовах небезпечних ситуацій техногенного характеру, чи пов’язаних з війною.