Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Розпродаж: чи можна повернути придбаний товар?

Дата: 04.03.2020 13:12
Кількість переглядів: 470

Під час розпродажів у більшості магазинів складно не піддатись спокусі та купити щось зі знижкою, майже неможливо. Можна легко придбати товари, які не підійшли за кольором чи фасоном. Що робити? Чи можна повернути товар, який ви купили під час розпродажу?

Фото без опису

Роз’яснення з цього питання надала фахівець Коростенського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Що таке «розпродаж»? Якщо таке поняття застосовується, то воно має відповідати певним критеріям (ч. 5 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів»)

1) якщо здійснюється розпродаж усіх товарів у межах певного місця або чітко визначеної групи товарів;

2) якщо тривалість розпродажу обмежено в часі;

3) якщо ціни товарів, що підлягають розпродажу, є меншими від їх звичайної ціни.

Важливо! До споживачів повинна доводитися інформація про ціну продукції, що була встановлена до початку проведення відповідного розпродажу.

Купивши товар під час розпродажу споживач має такі ж права, як і купуючи товар без акції.

Протягом 14 днів не рахуючи дня купівлі споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.(ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Важливо пам’ятати, що існує перелік товарів, які обміну та поверненні не підлягають. Їх перелік затверджений Кабінетом Міністрів України.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
  • розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

За юридичною консультацією звертайтесь до місцевих центрів та бюро правової допомоги. Адреси та телефони центрів з надання БВПД та бюро правової допомоги можна дізнатись, зателефонувавши на Всеукраїнську гарячу лінію правової допомоги 0-800-213-103 (цілодобово та безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України).

Оксана Сергієнко -  інтегратор Коростенського МЦ з надання БВПД


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь