Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Національна програма відновлення мостів: добудовані об’єкти 2020 року та плани на 2021 рік

Дата: 06.03.2021 08:51
Кількість переглядів: 399

Як повідомляє Телеграм-канал “Велике будівництво”, на старті Національної програми відновлення мостів Укравтодор планував відновити 100 об’єктів. Та протягом першого року переконалися, що галузь здатна на більше. Результат 2020 року – відновлення 158 штучних споруд, зокрема:

  • поточний середній ремонт 98 споруд;
  • капітальний ремонт 43 об’єктів;
  • будівництво та реконструкція 17 споруд.

Крім того, належне фінансування нарешті отримала експлуатаційне утримання мостового господарства. У рамках нього ремонт провели на 55 штучних спорудах.

Окремим завданням було завершити «епоху довгобудів»: довести до кінця низку об’єктів, котрі десятиліттями перебували у замороженому стані. Через ці штучні споруди цілі міста та регіони потерпали від поганого транспортного сполучення.

Рух цими мостами-довгобудами відкрито у 2020 році:

  • міст через річку Дністер на дорозі Т-09-10 між селами Старий Мартинів та Сівка-Войнилівська, котрий розпочали будувати у 1994 році;
  • міст через річку Черемош у селі Розтоки (дорога Р-62), котрий зводили з 2008 року;
  • «Буштинський міст» через річку Теребля на трасі Н-09,котрий розпочали будувати у 2004 році;
  • «Маршинецький» міст через річку Прут на автошляху Т-26-06, котрий був зруйнований повінню у 2008 році.

Відновлено роботи на найбільш масштабному і відомому довгобуді України — Запорізькому мості. У грудні вже було запущено проїзд по верховій стороні балкового мосту з району Бабурка до Хортиці. Вже розпочато за допомогою плавкрану LK-800 монтаж тимчасових опор вантового мосту. Повністю завершити проєкт планують уже до кінця 2022 року.

Плани на 2021 рік

У цьому році масштаб Національної програми збільшиться, стартують роботи на нових мегаоб’єктах. Протягом року заплановано відремонтувати та збудувати 150 штучних споруд.

Передусім, заплановано запуск першого проїзду вантовим мостом у Запоріжжі. Розпочнеться будівництво Кременчуцького мосту, а також Ямпільського мостового переходу через р. Дністер.

Кременчуцький міст обіцяють збудувати ще з 80-их років минулого століття. Нині береги річки Дніпро у цьому промисловому центрі з’єднало лише 1 мостом, котрий не витримує транспортного потоку. У лютому було підписано договір із новим підрядником на українському ринку — турецькою компанією «DO?U? ?N?AAT VE T?CARET A.?». Підрядник розпочне роботу над Кременчуцьким мостом за схемою design-build — спочатку спроєктують, а потім побудують новий міст.

Ямпільський міст буде збудовано в рамках створення нового маршруту Київ – Кишинів. Міст та підходи до нього матимуть протяжність 1,6 км.

Пріоритетними об’єктами ремонту стануть:

Міст через річку Ірпінь на автошляху Р-04;
Міст через річку Рось на дорозі Н-01;
Мостовий перехід на дорозі Р-44;
Міст через річку Прут на дорозі Т-26-07;
Міст через річку Сіб на дорозі Р-33;
Міст через річку Росава на автошляху Р-10;
Міст з підходами на дорозі Т-15-06;
Міст через річку Тересва на автошляху Н-09;
Міст через річку Вірьовчина на автошляху М-14.

Довідково. Основна проблема мостового господарства України – те, що 81% штучних споруд була зведена до 1980 року. Десятиліттями коштів на належне утримання цієї мережі не виділялося, у результаті чого більшість споруд на початку 2020 року були у передаварійному стані. За результатами обстежень, негайного ремонту потребували 895 об’єктів. З них 169 були у передаварійному стані.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь