Коростенська районна державна адміністрація
Житомирська область, Коростенський район
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Публічна інформація

Дата: 05.02.2024 13:01
Кількість переглядів: 88

Публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб’єктів владних повноважень, а також у інших розпорядників, визначених Законом України «Про доступ до публічної інформації» (важливою ознакою публічної інформації є її попередня фіксація на будь-яких матеріальних носіях інформації, що не потребує у відповідь на запити її створення (наприклад надання роз’яснення).

Фото без опису

 Для реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Коростенська районна державна адміністрація, у структурі апарату райдержадміністрації спеціальним структурним підрозділом, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, а також надає консультації під час оформлення таких запитів, визначено відділ  документообігу та контролю апарату Коростенської районної державної адміністрації.

Подати запит на публічну інформацію, розпорядником якої є Коростенська районна державна адміністрація, можна одним зі шляхів:

1. Скласти текст запиту в довільній формі або скористатись  шаблоном форми та надіслати одним із способів, найзручнішим для вас:

• електронною поштою  krda@krstrda.zht.gov.ua

• поштою на адресу вул. Грушевського, 60/2, м. Коростень, 11500 (на конверті вказати: «Запит на інформацію»)

• зателефонувати та подати запит усно за номером телефону (04142) 5-00-11

• особисто за адресою вул. Грушевського , 60/2, м. Коростень, 11500, каб. 17

Для отримання консультації щодо ознайомлення з документами чи їх копіями в «спеціальному місці», необхідно звернутись до відділу документообігу та контролю апарату Коростенської районної державної адміністрації: вул. Грушевського, 60/2, каб. 20 (відповідальна особа Васьковська Марія), тел. (04142) 9-64-55).

Звертаємо увагу, що дублювати свій запит та надсилати його різними шляхами не потрібно!

Усі запити незалежно від способу подачі (електронною, звичайною поштою, особисто та усно телефоном) опрацьовуються однаково, відповідно до чинного законодавства.

Запит на публічну інформацію має містити:

  1. Ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
  2. Загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
  3. Підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Термін надання відповідей на запити 5 робочих днів. Розпорядник має право продовжити термін розгляду запиту до 20 робочих днів (із обов’язковим повідомленням запитувача), якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь